جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نکات مهم خرید لباس زنانه

خرید  اینترنتی لباس زنانه قلق های  زیادی دارد که دانستن‌شان خالی از لطف نیست. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64858
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸

کرونا :

نکات مهم خرید لباس زنانه

نکات مهم خرید لباس زنانه

خرید  اینترنتی لباس زنانه قلق های  زیادی دارد که دانستن‌شان خالی از لطف نیست. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.

خرید لباس زنانه با توجه به سایز

وقتی پای خرید لباس زنانه وسط می‌آید، بهترین کار این است که به سایز خودتان وفادار بمانید. بعضی از خانم‌ها، به خصوص افرادی که اضافه وزن دارند، فکر می‌کنند اگر لباس‌های گشاد بپوشند، اضافه وزنشان پنهان می‌شود. این قاعده تنها در صورتی درست از آب در‌می‌آید که لباس یک سایز بزرگتر باشد یا تنها در بعضی بخش‌ها، مثل روی شکم، پارچه‌ای آزاد داشته باشد. بنابراین موقع خرید لباس زنانه و به طور کلی خرید پوشاک، سراغ سایزهای خیلی بزرگ نروید.

نکات مهم خرید لباس زنانه 1

مدل لباس دلخواه خود را انتخاب کنید

به عنوان اولین راهنمایی در خرید لباس زنانه، شما ابتدا باید مدل لباس دلخواه خود را انتخاب کنید. این مدل باید متناسب با مکانی و موقعیتی که می‌خواهید آن لباس را بپوشید، باشد. به عنوان مثال، برای محیط کار باید یک لباس راحت انتخاب کنید، زیرا مدت زیادی قرار است آن را بپوشید و نباید شما را خسته کند. اما برای خرید یک لباس مجلسی و یک محیط رسمی که زیبایی لباس در آن بسیار مهم است می‌توانید کمی زیبایی را به راحتی ترجیح دهید. همچنین در خرید لباس توجه داشته باشید که لباس‌های شما باید با هم هماهنگی داشته باشند.

در هنگام انتخاب مدل لباس سعی کنید مدل‌های ساده و شیک را انتخاب کنید. مدل‌های شلوغی که قسمت‌های اضافی زیادی دارند، نه تنها باعث زیبایی نمی‌شوند بلکه در مواردی نیز زیاده‌روی در آن‌ها باعث بد تیپی شخص می‌شود.

نکات مهم خرید لباس زنانه 2

باور کنید استفاده‌ی درست از زیورآلات، باعث می‌شود چیزی شبیه معجزه در ظاهر شما اتفاق بیفتد. اگر همیشه دنبال سادگی هستید، می‌توانید سراغ زیورآلات ساده بروید اما نباید اینطور باشد که به خاطر سادگی از هیچ وسیله‌ی زینتی استفاده نکنید. زیورآلات، خانمانه بودن استایل شما را بیشتر می‌کند و جذابیت بیشتری به ظاهر زنانه‌ی شما می‌دهد. از قدرتشان به هیچ وجه غافل نشوید. در کنار زیورآلات متنوع، بهتر است یک ست هم داشته باشید که به بیشتر لباس‌هایتان بیاید.

هیچ تنشی در مرزهای شمال شرقی کشور وجود ندارد
دنبال کنید

هیچ گاه از کوتاهی قد خود شرمنده نباشید. با خرید لباس مجلسی متناسب با قدتان می توانید از این مسئله به نحو احسن برای هرچه زیبا تر جلوه کردن استفاده کنید. لباس هایتان را تا بالای زانو انتخاب کنید تا پاهایتان کشیده تر به نظر برسد. توصیه می شود از پوشیدن کفش هایی که پاشنه های بسیار بلندی دارند پرهیز کنید. پاشنه را فقط کمی بلند انتخاب کنید. اگر در کنار قد کوتاه کمی هم توپر هستید، یقه هفت بهترین انتخاب برای شماست. سعی کنید از خرید لباس مجلسی با یقه گرد خودداری کنید. اگر هم ریز نقش هستید به سمت لباس های مجلسی با دامن فون و راسته بروید و از امپایر هایی که خط دامن آن ها زیر سینه قرار می گیرد اجتناب کنید، زیرا که این مدل لباس با ایجاد خطای دید، قدتان را کوتاه نشان می دهد.

سکسن

اما اگر قد بلند و اندامی باریک دارید، از چند رنگ برای ست لباستان استفاده کنید. همچنین وجود خطوط عمودی در لباس شما می تواند قد شما را بیش از پیش در معرض توجه قرار دهد. سعی کنید از پوشیدن لباس های چسبان و تنگ خودداری کنید. دامن های فون دار را نیز از کانون توجه خود دور نکنید.کفش های پاشنه بلندی که با بند بسته می شوند نیز پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند.

وقتی پای خرید اینترنتی لباس زنانه وسط می‌آید، اولین و ضروری‌ترین کاری که باید بکنید داشتن اندازه‌های دور کمر، دور سینه و دور باسن است. تنها در صورتی سراغ خرید آنلاین لباس بروید که این سایزها را داشته باشید. در خرید اینترنتی پوشاک، داشتن این سایزها و مقایسه‌ی آن با جدول راهنمای سایز محصولی که قصد خرید آن را دارید، ضروری است. از طرف دیگر یادتان باشد نباید به هر فروشگاهی اعتماد کنید. مثلا سکسن سال‌هاست که در زمینه‌ی فروش اینترنتی انواع کالا دستی بر آتش دارد و حالا فروشگاه پاموک ست را به عنوان فروشگاه اینترنتی لباس، وارد بازار کرده است که همان اندازه معتبر و معتمد است. حتما سراغ فروشگاهی بروید که اصل بودن کالاهایش را ضمانت کند و به شما اطمینان بازگشت کالا را هم بدهد. یعنی خیالتان راحت باشد اگر لباس، کیف یا کفشی که خریده‌اید، اندازه‌تان نبود یا اصلا از نزدیک دوستش نداشتید، می‌توانید آن را پس بدهید و پولتان را هم پس بگیرید.

۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به کانالهای آبیاری شهرستان گچساران بر اثر بارندگی خسارت وارد شد
دنبال کنید

نکات مهم خرید لباس زنانه 3

خرید لباس سایز بزرگ زنانه از فروشگاه اینترنتی سکسن

جهت خرید اینترنتی لباس سایز بزرگ متناسب با اندام خاص خود می توانید از خدمات ما در فروشگاه سکسن عرضه کننده متنوع ترین و با کیفیت ترین لباس های سایز بزرگ زنانه استفاده نمایید. تمامی لباس های عرضه شده در فروشگاه اینترنتی ما اجناس اصل ترکیه هستند. جلب رضایت صد در صدی مشتریان چیزی است که ما آن را مرهون عرضه اجناس با کیفیت بالا و در عین حال دارای قیمت مناسب مورد عرضه خود می دانیم.

همان طور که می‌دانید خرید آنلاین لباس به خصوص خرید لباس زنانه ، خرید لباس بانوان و خرید لباس بچه گانه یکی از بهترین روش‌ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها است.

اما خرید اینترنتی نیازمند دقت و توجه بیشتری نسبت به خرید حضوری است. برای خرید آنلاین لباس از جمله خرید لباس ترک بچگانه بهتر است از طریق مراجع معتبر اقدام نمایید.

یکی از معتبرترین و مجرب‌ترین آنلاین شاپ ها در زمینه  خرید لباس مردانه  فروشگاه لباس سایز بزرگ زنانه سکسن است که کیفیت محصول، گارانتی، مرجوع کردن لباس، قیمت لباس‌ها، ارسال به موقع و رضایت مشتری برای آن‌ها بسیار حائز اهمیت است.

 

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی این مجموعه به نشانی https://sexen.ir/ اقدام به مشاهده محصولات و خرید اقلام مورد نظر خود نمایند.

 

ساعات مشاوره

کارشناسان ما از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۹:۰۰ همه روزه در خدمت شما هستند تا شما را در انتخاب بهترین پوشاک ترک یاری کنند.

شما کاربر گرامی می توانید از راه های ارتباطی زیر سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید:

شماره های تماس و پیامک

شماره های تماس گروه لباس ترک سکسن

۰۴۱۴۲۰۳۵۱۶۵ – ۰۹۱۴۹۹۲۰۱۹۶

شماره پیامک

۹۸۳۰۰۰۲۳۴۹۰۳+

آدرس شعبه مرکزی
 آذربایجان شرقی، جلفا، منطقه آزاد ارس، روبه روی مجتمع مشاهیر، مجتمع ارس باران، پلاک ۵، فروشگاه سکسن

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi