چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳

ظرفیت نخبگان استان در بدنه مدیریتی استفاده شود

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: استان در عرصه های مدیریتی، علمی مختلف نخبگان بی نظیری دارد که امیدواریم در بدنه مدیریتی دولت از ظرفیت آنها استفاده شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64384
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

کرونا :

ظرفیت نخبگان استان در بدنه مدیریتی استفاده شود

به گزارش کرونا نیوز،حجه الاسلام سید محمد موحد در آیین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:  این استان به نسبت جمعیت بیشترین حضور را در جبهه و جنگ داشته است  و پد خندق از افتخارات کهگیلویه و بویراحمد بود  که خونشان ریخت اما با ایستادگی شرف و غیرت آفریدند.

وی ادامه داد: نیروهایی که پد خندق را خلق کردند امروز هم می توانند در عرصه های مدیریتی و علمی  برای این استان و کشور افتخار آفرینی کنند.

حجه الاسلام موحد گفت: یکی از راه های برون رفت و مبارزه با محرومیت این استان به کارگیری نیروهای بومی در جایگاه  مدیریتی است.

وی ادامه داد: یکی از راه های اجرای عدالت در دولتی که با این شعار آمده را استفاده از نیروهای وفادار به نظام و انقلاب دانست.

آیین تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر سه شنبه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان برگزار شد.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi