شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون استاندار:کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

یاسوج- کرونا نیوز- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رصد و پیگیری مداوم طرحهای عمرانی ، این استان را در حقیقت به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است .

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63658
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

معاون استاندار:کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

به گزارش کرونا نیوز ، کیامرث حاجی زاده در حاشیه بازدید از برخی پروژه های عمرانی مرکز استان عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه عمران و دستگاه های زیرساخت سه حوزه ( آب، راه و شهرسازی و راهداری) بنا به تاکید استاندار در اولویت کاری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه خیلی از پروژه های استان در حوزه راه و آب فعال نبودند، عنوان کرد: در ۲ ساله اخیر که استاندار به جد پای کار بودند این پروژه ها فعال شده اند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با پیگیری ها و تعاملات صورت گرفته و با حمایت استاندار در مرکز و استان، توانستیم یک حرکت جدی در بحث فعال سازی پروژه های عمرانی و زیرساختی به ویژه آن چیزی که اولویت ما بوده در بحث راه، آب، ساماندهی ورودی شهرها و زیرساخت های شهری ایجاد کنیم. 

حاجی زاده ادامه داد: حوزه راه و شهرسازی یکی از بخش های است که پروژه های مهمی دارد و اکثر پروژه ها به علت مشکلاتی که پیمانکاران داشتند اعم از مشکلات مالی، معارضین و غیره در تمام استان یا فعال نبوده یا نیمه فعال بودند که با برنامه ریزی های خوبی که انجام شد هر چهار قطعه پروژه یاسوج_ شیراز فعال است.

وی عنوان کرد: این پروژه اخیرا فعال شده است زیرا که پیمانکاران قبلی به علت مشکلاتی خلع ید شدند و امسال برای ۱۴ کیلومتر باقی مانده چهار پیمانکار مشخص شده است.

حاجی زاده با بیان اینکه حدود ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی برای این محور در نظر گرفته شده است، افزود: این پروژه  در ۲ قطعه  چهار کیلومتری و ۲ قطعه سه کیلومتری در حال اجرا است.

مدیران دستگاههای اجرایی در جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
دنبال کنید

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پیمانکاران این محور فعال هستند و معارضات اجتماعی وجود دارد که تمام تلاش خود را برای رفع آن به کار می گیریم.

وی بیان کرد: سعی می شود از محل اعتبارات ملی و تملک برای رفع مشکلات مالی پروژه کمک بگیریم‌ تا پروژه همچنان فعال باشد. 

حاجی زاده با اشاره به بازدید از محور کمربندی یاسوج به سمیرم ،عنوان کرد: این پروژه تنها در ۵۰ روز فعال شده است که تاکنون پیشرفت خوبی را شاهد بودیم. 

وی با اشاره به اینکه جاده کمربندی یاسوج به سمیرم سال های زیادی غیر فعال بود، گفت: در کمیسیون ایمنی راه ها گزارشی در خصوص حادثه خیز بودن این محور ارائه دادم که ۱۱.۵ درصد تلفات انسانی استان مربوط به این حوزه است.

حاجی زاده بیان کرد: با پیگیری در تهران و هماهنگی استاندار، رحمانی مدیرکل  بودجه راه و ترابری در سازمان برنامه و بودجه سنگ تمام گذاشت و نه تنها توانستیم نقدینگی را بگیریم بلکه اعتبار را مصوب کردیم و بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران قبلی و فعلی پرداخت شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پروژه به سرعت پیش می رود و معارضات کوچک نیز حل شده است.

وی گفت: ظرف سه ماه آینده از پلیس راه یاسوج _اصفهان تا پل مختار تمام می شود و زیرسازی مابقی نیز آغاز خواهد شد. 

حاجی زاده گفت: سعی می کنیم پروژه علی رغم اینکه ۳ ساله است سریع تر به بهره برداری برسد و مشکلات  مردم در این خصوص رفع شود.

وی همچنین در بازدید از پل سوم بشار، ابراز داشت: این پروژه غیر فعال بود که با پیگیری های انجام شده و چندین نشست با راه و شهرسازی و پیمانکار مقداری اعتبار برای آن تامین شد.

درجازدن ائتلاف آمریکایی؛ یمنی که متوقف نشد
دنبال کنید

حاجی زاده بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد تیرهای پل تولید شده است و قول دادند ظرف ۳ ماه آینده این پروژه را به سرانجام برسانند. 

وی ادامه داد: پل چهارم که هم در حوزه شهرداری است امروز تیرهای مانده از کارخانه سازنده در قزوین به سمت استان حمل شده است. 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هفته آینده بازدیدی از پروژه های شهری نیز انجام می شود.

حاجی زاده تاکید کرد: استان به یک کارگاه پروژه های زیرساختی و عمرانی تبدیل شده است و هرجای استان نگاه می کنید پروژه های حوزه راه، آب، سدسازی و غیره فعال هستند.

وی ابراز داشت: یک همت و اراده ای در استان به وجود آمده است تا این پروژه ها به سرانجام برسند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi