یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از یکهزار خودرو در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

گچساران- کرونا نیوز- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق مصوبات محدودیت های ترافیکی ستاد کرونا از روز بیست و چهارم مردادماه تاکنون یکهزار و ۳۹ دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از سوی پلیس برگشت داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63327
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

کرونا :

بیش از یکهزار خودرو در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

سرهنگ بهنام ویسی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز  افزود: در این مدت یکهزار و ۲۷۷ دستگاه خودرو نیز در جاده های برون شهری کهگیلویه وبویراحمد از ماموران پلیس تذکر لسانی دریافت کردند.

وی بیان کرد: از روز بیست و چهارم مرداد ماه تاکنون همچنین رانندگان ۱۵۳ دستگاه خودرو که در برابر قانون مقاومت کردند به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شده اند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: براساس مصوبه ملی ستاد کرونا طرح محدودیت های ترافیکی خودروهای غیر بومی در استان تا روز پنجم شهریور ادامه دارد.

وی عنوان کرد: محدودیت های اعلام شده برای خودروهای شخصی است و ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافرتی ( با ۶۰ درصد ظرفیت حمل) مشکلی برای تردد ندارند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه دوربین های جاده ای سطح استان فعال و پلاک های غیر بومی را مورد پایش قرار خواهند داد و از طریق همین دوربین‌های سرعت‌سنج اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ ویسی پور ابراز داشت: در حال حاضر ماموران پلیس در همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان مستقر و بر روند ورود و خروج خودروها نظارت دارند.

وی از همکاری و تعامل خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح محدودیت های کرونایی قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا از تردد ها و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi