پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند

یاسوج- کرونا نیوز-رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با فوت چهار بیمار کرونایی طی ۲۴ساعت گذشته شمار قربانیان کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۷۷۵ نفر رسید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63148
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۳

کرونا :

۴بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فوت کردند

پرویز یزدان‌پناه عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هم اکنون ۵۲۳ بیمار در بیمارستان‌های کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد  ۲۳۴  مبتلای قطعی و ۳۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه  هستند.

وی افزود: از مجموع یک هزار و ۸۵۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج حدود ۴۴ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویر احمد، گچساران و چرام بوده است.

 یزدان پناه عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۵۵ هزار و ۵۱۸ نفر بهبود یافته اند.

یزدان پناه عنوان کرد: به دلیل افزایش روز افزون تعداد مبتلایان به کرونا علاوه بر بخش‌های بستری، بخش‌های مراقبت‌های ویژه در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در حال تکمیل شدن است.

وی ابراز داشت: مردم برای پیشگیری از شیوع کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری کشنده دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در مراکز بهداشتی و درمانی، پاساژها، ماکان‌های شلوغ، بازار، تجمعات وهمچنین از خروج غیر ضروری از خانه خودداری کنند.

هم اکنون شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، بهمئی، لنده و گچساران در وضع قرمز و سایر شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در وضع نارنجی قرار دارند.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi