جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجام کار جهادی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی است 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: انجام کار جهادی راهکاری مهم برای مقابله اصولی با انواع آسیب های اجتماعی است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۳

کرونا :

انجام کار جهادی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی است 

به گزارش کرونا نیوز، حجت الاسلام و المسلمین بهمن وحدتی آراسته روز شنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج  اظهار داشت: طلبه های جهادی کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی دغدغه دارند و تاکنون نیز بدون هیچ توقع و چشمداشتی در این  زمینه اقدام و فعالیت کرده اند. 

وی افزود: بمنظور کاهش آسیب های اجتماعی باید با جدیت وارد میدان عمل شد و برنامه ها و راهکارهای اصولی ارائه داد. 

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: بر اساس بررسی های انجام شده از سوی کارشناسان این مدیریت یکی از آسیب های اجتماعی مشترک بین تمامی استان های کشور بحث استفاده بیش از حد از فضای  مجازی است. 

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته عنوان کرد: دشمنان برای ضربه زدن و وارد کردن آسیب به بنیان خانواده های کشور تاکنون مبالغ هنگفتی در فضای مجازی هزینه کرده اند. 

وی ابراز داشت: تاکنون ۷۰ آسیب اجتماعی از سوی مدیریت خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های  علمیه کشور شناسایی شده است. 

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: این مدیریت دارای یک ستاد بحران و ۱۰ کمیته زیرمجموعه است و باید در هر کدام از استان ها نیز کمیته هایی با ریاست نماینده ولی فقیه و عضویت دستگاه های اجرایی مرتبط  تشکیل و فعال شود. 

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته اظهار داشت: اعزام استاد به استان ها برای ارائه آموزش مجازی یا حضوری از سوی این مدیریت انجام می شود و کمیته های استانی نیز برای کاهش آسیب های اجتماعی باید راهکارهای مناسب ارائه دهند. 

۶۰۷ واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران آماده تخریب هستند
دنبال کنید

وی افزود: این ۱۰ کمیته در موضوع کرونا فعالیت جدی انجام دادند به طوری که در موج اول این بیماری ۲۰ هزار و ۵۰۰ طلبه جهادی برای  غسل و تدفین افراد متوفی در کشور اعلام آمادگی کرده و وارد میدان عمل شدند. 

مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: در موج های دوم تا چهارم بیماری کرونا نیز طرح مواسات مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی به همراه توزیع بسته های معیشتی از سوی طلبه های جهادی در کشور در حال انجام است. 

حجت الاسلام و المسلمین وحدتی آراسته عنوان کرد: طرح شهید سلیمانی یک اقدام مؤثر برای مراقبت، قرنطینه، دلگرمی، سرکشی، کمک و توزیع بسته های معیشتی بین بیماران کرونایی و روشنگری از سوی گروه های مختلف جهادی از جمله طلبه ها است که با جدیت انجام می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi