سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به یادداشت نماینده مردم گچساران و باشت

کرونا نیوز به نقل خبرآوران آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ به یادداشت سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که طی آن خواستار واکسینه شدن نیروهای خدماتی ادارات گچساران و باشت در سریع‌ترین زمان ممکن شده بود، نوشت: نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63106
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۷

کرونا :

واکنش رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به یادداشت نماینده مردم گچساران و باشت

کرونا نیوز به نقل خبرآوران آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در پاسخ به یادداشت سیدناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که طی آن خواستار واکسینه شدن نیروهای خدماتی ادارات گچساران و باشت در سریع‌ترین زمان ممکن شده بود، نوشت:

نماینده محترم شهرستان های گچساران و باشت
با سلام و احترام
یادداشت شما در خصوص واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر و به خصوص نیروهای خدوم و زحمتکش خدماتی و همچنین حمل و نقل سازمان های شهرداری و صنعت نفت را مطالعه نمودم.
ابتدا از اینکه در این شرایط سخت همواره همراه با کادر بهداشت و درمان و همچنین مدیریت این مجموعه بوده و با حساسیت بالا امور را پیگیری می نمایید و همچنین در صورت نیاز، اقدامات لازم به منظور تسریع امور و برطرف نمودن موانع را انجام می دهید، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
اما در خصوص واکسیناسیون گروه هایی که به آن اشاره داشتید با پیگیری و رایزنی های انجام گرفته مجوز قریب به ۱۵۰۰ نیروی حمل و نقل عمومی زیر مجموعه شهرداری و شرکت نفت اخذ شده و همچنین واکسیناسیون آتش نشانان عزیز با جدیت و به صورت کامل نیز در دستور کار قرار دارد.
در خصوص پاکبانان عزیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا هر چه سریع تر این قشر زحمتکش و در معرض خطر نیز به گروه های هدف واکسیناسیون اضافه گردد تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه واکسیناسیون جامعه باشیم‌.

در حال حاضر نیز با تلاش شبانه روزی همکاران عزیزمان واکسیناسیون با سرعت خوب و قابل توجهی در شهرستان انجام می گیرد که بدیهی است در این شرایط حساس که برای مهار و کنترل بیماری با مجموعه همکاران مان در چند جبهه در حال مبارزه می باشیم، یکدلی و هم افزایی می تواند تاثیر قابل توجهی در خروجی عملکردها داشته باشد؛ لذا جا دارد از نگاه ویژه شما به حوزه بهداشت و درمان و آن هم در شرایط بحران قدردانی نمایم. نگاه ویژه ای که بازخورد آن چیزی جز سلامت مردم و خدمت صادقانه به همشهریان نخواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi