پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ملی اطعام و احسان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود 

یاسوج – کرونا نیوز – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح ملی اطعام و احسان حسینی از اول ماه محرم امسال در این استان آغاز می شود و تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 63008
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۴

کرونا :

طرح ملی اطعام و احسان حسینی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود 

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و کشور جمع ‌آوری و توزیع کمک های نقدی و غیرنقدی و نذرهای مردم و نیکوکاران بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان است. 

وی افزود: باید از ظرفیت معنوی ماه ‌های محرم و صفر برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد استفاده بهینه تری شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توجه مردم و نیکوکاران به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و نیازمندان  در ماه های محرم و صفر تا اندازه ای بیش از دیگر ایام سال است و باید قدردان این فرصت ارزشمند بود. 

مبشری عنوان کرد: بر اساس طرح ملی اطعام و احسان حسینی ۳۵ هزار پُرس غذای گرم و ۴۵ هزار بسته غذایی خشک بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد. 

وی ابراز داشت: تمامی مراحل پخت و توزیع غذا بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت نکات بهداشتی انجام می ‌شود. 

مبشری گفت: امید است با همکاری هر چه بیشتر مردم کهگیلویه و بویراحمد، نیکوکاران بومی و غیربومی و مؤسسه های خیریه این استان  بتوان برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان استان اقدام های اساسی در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی انجام داد. 

وی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی برای اهدای کمک های خود به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان این استان در قالب طرح ملی اطعام و احسان حسینی علاوه بر مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری استان  می‌ توانند از طریق سامانه ملی emdad.ir، شماره ‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه یا شماره کارت های  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۰ بانک ملی کمک ها و نذرهای خود را اهدا کنند. 

پرهیز از دست اندازی به خاک ایران، پیام «آزادسازی خرمشهر» به دشمنان بود
دنبال کنید

بیش از ۴۵ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi