جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تشریح برنامه‌های صندوق کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد

کرونا ؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیوست فرهنگی جهت طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید تدوین می‌شود،  گفت:طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از مهمترین برنامه‌های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد است. به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62942
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

تشریح برنامه‌های صندوق کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد
کرونا ؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیوست فرهنگی جهت طرح‌های مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید تدوین می‌شود،  گفت:طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از مهمترین برنامه‌های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
به گزارش کرونا، کاظم حاجی پور مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز شنبه (۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۰) در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین جشنواره استارت آپ ها در حوزه محیط زیست و گیاهان دارویی خبر داد و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گیاهان دارویی و محیط زیست ظرفیت‌های بی نظیری دارد که همه دستگاه‌ها باید برای استفاده بهینه از این دو مقوله کمک کار باشند و صندوق کارآفرینی در این زمینه تصمیم گرفته که پای کار باشد.
حاجی پور گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان بزرگترین صندوق حمایتی از فعالیت‌های کارآفرینانه، جهت پایدار کردن کسب و کارهای خرد و کوچک با پرداخت تسهیلات حمایت می‌کند تا کارآفرینان، صاحبان سرمایه و متقاضیان اشتغال بتوانند با بهره‌گیری از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در عرصه تولید فعال شوند.
وی، شعار سال ۱۴۰۰ به نام تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری را در شرایط کنونی کشور بسیار عالمانه، هوشمندانه و نوید بخش آینده‌ای روشن در راستای ایجاد اشتغال پایدار ذکر کرد وگفت: در سال جاری صندوق کارآفرینی امید از طرحهایی که موجب تقویت تولید وسرمایه گذاری شود و با تولید کالاهای با کیفیت بستر را برای توسعه هموار نمایند حمایت خواهد کرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه‌های مهم صندوق کارآفرینی امید برای رونق تولید و اشتغال است گفت: طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از مهمترین برنامه‌های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 وی بیان کرد: توجه به کسب کارهای کوچک و طرحهای اشتغالزایی در روستاها جهت اشتغال پایدار بسیار مهم است که این موضوع با جدیت و پیگیری بیشتری دنبال می‌شود.
حاجی پور افزود: صندوق کارآفرینی امید نگاه حمایتی و خدماتی دارد و در حوزه‌های مختلف فعالیت داریم که با ۱۷ دستگاه هم اکنون تفاهم نامه داشتیم که خوشبختانه در سطح کشوردر زمینه انعقاد تفاهم نامه‌ها عملکرد قابل قبولی داریم.
وی با بیان اینکه نگاه صندوق کارآفرینی امید به جوانان جویای شغل است گفت: توجه به مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقلیمی هر منطقه یک ضرورت است که برای همه طرحهای اشتغالزایی که از حماین صندوق بهره مند می‌شوند پیوست فرهنگی تدوین می‌شود.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اشتغال امروز مهمترین دغدغه فکری مسئولان نظام و مسئله اول کشور است گفت: صندوق کارآفرینی امید آماده کمک به کسب کارهای خرد وکوچک و فعالیتهای کارآفرینانه برای ایجاد اشتغال پایداردر جامعه است
حاجی پور افزود: صندوق کارآفرینی امید در استان کهگیلویه وبویراحمد از طرحهای تولیدی که زمینه اشتغال پایدارداشته ودر بازارمحصولات آن‌ها فروش خوبی داشته باشند حمایت خواهد کرد.
وی به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و یویراحمد در زمینه‌های کشاورزی وگردشگری وصنایع دستی اشاره کرد وگفت: طرح‌های کارآفرینانه و طرح‌های کسب و کاری که دارای ظرفیت اشتغال و مزیت رقابتی هستند در اولویت حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار دارند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با تبریک فرا رسیدن ۱۷ مرداد شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار به طلایه داران عرصه علم وآگاهی، نقش رسانه‌ها را در عصر امروز بسیار مهم تأثیر گذار دانست وگفت: در عصر ارتباطات، هیچ حوزه یا منطقه‌ای بدون توجه به نقش مثبت رسانه‌ها که واسط و حامل پیام‌های ارتباطی هستند، نمی‌تواند به توسعه و بهبود امور زندگی مردم بپردازد.
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi