جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

نادر منتظریان: انتخابات شوراها بازنده ندارد، آشکار شدن محبوبیت کاندیداها پیروزی است

کرونا ؛نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی نوشت: «باید دانست و پذیرفت که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بازنده ندارد و هریک از کاندیدها محبوب جماعت کثیری هستند که آشکار شدن این محبوبیت خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62061
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

کرونا :

نادر منتظریان: انتخابات شوراها بازنده ندارد، آشکار شدن محبوبیت کاندیداها پیروزی است
کرونا ؛نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی نوشت: «باید دانست و پذیرفت که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بازنده ندارد و هریک از کاندیدها محبوب جماعت کثیری هستند که آشکار شدن این محبوبیت خود یک پیروزی شیرین و بزرگ است.»
به گزارش کرونا در این پیام آمده است؛
اهالی غیور و انقلابی حوزه‌ی انتخابیه شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون
سلام علیکم؛
خداوندبزرگ و مهربان راسپاس می گوئیم که یک بار دیگر شما مردم رشید و سرافراز از آزمون بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی پیروز و سربلند بیرون آمدید و با حضور و مشارکت قوی و معنا دار، پیوند ناگسستنی خود با امام راحل رضوان الله تعالی علیه، فرامین و منویات مقام معظم رهبری و آرمانهای مقدس انقلاب شکوهمنداسلامی رابه اثبات رساندید.
همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مزیت‌های فراوانی در برداشت و شور و نشاط مضاعفی را به انتخابات بخشید که قابل توصیف نیست. دراین میان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلایل تاریخی، اجتماعی و فرهنگی از جذابیت و حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که لازمه برگزاری صحیح و عادلانه آن، بیطرفی، صراحت، شفافیت، سرعت عمل و تعامل مثبت و سازنده مجریان است.
قدرمسلم حضورحماسی و پرانگیزه شما مردم نیک اندیش ومتعهد استحقاق عالی‌ترین سطح تمهیدات و اقدامات را داشته و دارد و ایجاب می‌نماید که فرایند انتخابات با مشارکت مؤثر صاحبنظران، مهندسین و طراحان امور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد. امید آنکه منبعد در سایه همفکری و تعامل سازنده همه ارکان جامعه انتخابات این دیار در خور و شان اهالی لایق آن طراحی، برنامه ریزی و برگزار گردد.
اینجانب ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب و راه یافتگان به شوراهای اسلامی شهر و روستا، از کمال و متانت و سعه صدر و خویشتنداری همه کاندیدهای محترم و هواداران محترمی که در عرصه انتخابات حضور فعال داشتند اما دراین دوره توفیق حضور در شورا را نیافتند کمال تقدیر وتشکر و سپاس و امتنان را دارم. باید دانست و پذیرفت که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بازنده ندارد و هر یک از کاندیداها محبوب جماعت کثیری هستند که آشکار شدن این محبوبیت خود یک پیروزی شیرین و بزرگ است.
 با احترام
 نادر منتظریان

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi