یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش ۳۱ هزار مودی در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند

گچساران – کرونا نیوز-مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۳۱هزار و ۸۰۰ نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی در استان اظهارنامه مالیاتی ثبت کرده اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 62041
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴

محمدعلی غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت:سال گذشته  ۱۹هزار و۵۰۰مودی حقیقی وحقوقی و خرداد امسال نیز ۱۲هزار و ۳۰۰ مودی حقیقی در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند.

وی با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۱۵تیر مهلت ثبت اظهارنامه عملکرد ۱۳۹۹خود را دارند، بر لزوم شتاب بخشی روند ثبت اثهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سامانه www.intamedia.irتاکید کرد. 

غفاری ۳۱تیر را مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و مستغلات  اعلام کرد و گفت هر گونه بخشودگی معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی منوط به ثبت اظهارنامه مالیاتی است.

وی تعامل با صاحبان مشاغل را مهمترین اولویت ادارات مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: شفاف سازی اطلاعات صاحبان درآمد یکی از برنامه های راهبردی این اداره کل است و نصب پایانه فروشگاهی مهمترین راهکار تحقق آن است.

غفاری نصب کارت خوان با استاندارد امور مالیاتی را یک ضرورت قانونی دانست و گفت که تمامی کارت خوان های نامعتبر که مجهز به لینک مالیاتی نباشد،حذف خواهد شد.

پارسال پنج هزار میلیارد ریال مالیات در کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi