جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه گچساران، انتخابات نمایش همدلی برای ارتقای اقتدار کشور است

گچساران- کرونا نیوز- امام جمعه گچساران با بیان اینکه انتخابات نمایش همدلی برای ارتقای اقتدار کشور است ،گفت: نامزدهای انتخابات اخلاق مداری و رعایت قوانین و مقرارت را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61816
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶

کرونا :

امام جمعه گچساران، انتخابات نمایش همدلی برای ارتقای اقتدار کشور است

به گزارش کرونا نیوز،حجت الاسلام سید امین الله حجازی روز جمعه پس از حضور در شعبه اخذ شهر دوگنبدان و انداختن رای خود به صندوق در گفت‌ وگو با کرونا نیوز، افزود: امروز ۲۸خرداد روز بسیار مهم و سرنوشت ساز ملت بزرگ ایران اسلامی است و در انتخابات گذشته دشمنان به روش های مختلف تلاش کردند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای مایوس کنند.

وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در این دوره از انتخابات متفاوت از روش های قبلی برخورد خواهند کرد اما  ملت ایران در این انتخابات هوشمندانه انتخاب و عمل می کنند.

حجازی با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات در شهرهای مختلف کشور، افزود: خروش انقلابی مردم ایران در ساعت های اولیه انتخابات روز۲۸ خرداد سبب افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی است.

وی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با همدلی و شرکت در سرنوشت سیاسی خود نشان داد که نقشه های شوم دشمنان برای کمرنگ کردن حضور آنان بی اثر بوده است.

حجازی ابراز کرد: انتخابات جشن همدلی و پاسخ مثبت به ادامه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجازی با بیان اینکه استکبار جهانی برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات مداخله می کند گفت: در صورتی که مردم شرکت حداکثری در انتخابات داشته باشند رئیس جمهور آینده در سطح بین المللی و جهانی با قدرت بیشتری برخورد خواهد کرد.

وی گفت: دشمنان نظام و انقلاب  با ورود نفوذی ها و تحلیل های انحرافی طوری اقدام کردند که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی و از نظام اسلامی فاصله بگیرند که به کوری چشم آنان، ملت ایران هوشیار و بابصیرت هستند.

حجازی اظهار داشت: از نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و روستا و هوادارشان انتظار داریم خدای ناکرده برا ی موضوعاتی کینه و دشمنی و ناامنی ایجاد نکنند.

امروز بیست و هشتم خرداد ماه ،انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در حال برگزاری است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi