جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۵۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن هستند

یاسوج- کرونا نیوز- رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۵۰ هزار نفر از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری این استان واجد شرایط رأی دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال هستند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61689
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

۵۵۰ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد واجد شرایط رأی دادن هستند

احد جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: ۲۸ خردادماه امسال علاوه بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری  و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در شهرستان های گچساران و باشت برگزار می شود. 

وی افزود: امید است که انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت گسترده مردم و رعایت کامل نکات بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار  شود. 

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲۰ هزار نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات پیش رو را در این استان بر عهده دارند. 

جمالی عنوان کرد: تعداد افراد رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پیش رو ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر است. 

وی ابراز داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری سالم و باشکوه انتخابات پیش رو در کهگیلویه و بویراحمد اندیشیده و اقلام مورد نیاز نیز تهیه و  تأمین شده است. 

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودروهای کمک دار برای مناطق کوهستانی این استان در روز برگزاری انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده است. 

جمالی اظهار داشت: ۲ فروند بالگرد برای اخذ رأی در مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد در روز برگزاری انتخابات پیش رو درخواست شده است. 

وی افزود: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، دوگنبدان و باشت به  صورت الکترونیکی برگزار می ‌شود. 

جمالی بیان کرد: حدود یک هزار شعبه اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری انتخابات پیش رو در نظر گرفته شده که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ۱۴ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است. 

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

آل‌هاشم: واگذاری نظارت‌ها از صمت به جهاد کشاورزی کار اشتباهی بود
دنبال کنید

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi