جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هر گونه همایش انتخاباتی عمومی درباشت و بوستان ممنوع است

گچساران- کرونا نیوز -فرماندار باشت گفت: هر گونه همایش انتخاباتی در محافل عمومی شهر باشت و بوستان ممنوع است و سخنرانی های نامزدها انتخاباتی طبق برنامه ریزی انجام شده در ورودی شهر باشت انجام خواهد شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61676
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

هر گونه همایش انتخاباتی عمومی درباشت و بوستان ممنوع است

سید مسعود حسینی روز یکشنبه در گفت و با خبرنگار کرونا نیوز افزود: برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو در ۶۱ شعبه اخذ رای این شهرستان اقدامات لازم انجام شده است.

وی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برپایی هر گونه تجمعات انتخاباتی در خارج از مکان مشخص شده در سطح شهر باشت و بوستان ممنوع می باشد.

حسینی تصریح کرد: در این دور از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط انتخابات تا حدودی متفاوت تر از ادوار گذشته خواهد بود.

وی اظهار داشت: در فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی پروتکل های بهداشتی رعایت شود و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تهدیدی برای سلامت مردم می باشد که پیگیری قانونی خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: برگزاری هر گونه همایش، تجمع انتخاباتی، سخنرانی در مکان های سر بسته  طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قانون با متولیان برگزاری این نشست ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: بمنظور هماهنگی های لازم تاکنون جلسات متعددی با نامزدهای شورای شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی آنها و همچنین مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای میان دوره ای مجلس و  ریاست جمهوری در این شهرستان انجام شده است.

حسینی ابراز کرد: بدلیل احتمال شیوع پیک کرونا در شهرستان  برپایی تجمعات و تبلیغات انتخاباتی خارج از زمانبندی تعریف شده ممنوع می باشد و کاندید های انتخاباتی باید در طبق دستورالعمل های ابلاغی به قانون عمل کنند.

وی  بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و ایجاد نظم و انسجام فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و تاکید شد.

فرماندار باشت گفت: تلاش برای آرامش فضای انتخابات وظیفه همه مسئولان، رسانه های ارتباط جمعی،فعالان عرضه تبلیغات،هواداران و نامزدهاست.

دشمنان از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی عصبانی هستند 
دنبال کنید

وی تصریح کرد: سلامت،امنیت،آرامش و حضور حداکثری مهمترین اولویت های برگزار کنندگان انتخابات ۲۸ خرداد امسال است.

حسینی  با بیان اینکه عوامل اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم آمادگی کامل دارد گفت: انتظار می رود  رسانه های ارتباط جمعی همه تلاش خود را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات امسال بکار گیرند.

برای برگزاری  انتخابات پیش رو ۴۰ شعبه برای بخش مرکزی و ۲۱ شعبه برای بخش بوستان در نظر گرفته شده است.

 ۳۸ درصد از شعب اخذ رأی این شهرستان معادل ۲۳ شعبه در شهر و مابقی در روستاهاست.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه جاری برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه شهرستان های باشت وگچساران ۱۵۰هزار نفرجمعیت دارد و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi