جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

رای مردم باید پشتوانه دولت سیزدهم باشد

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا گفت: ایران اکنون نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است زیرا دولت آینده باید مشکلات بزرگی را حل کند و رای ملت باید پشت دولت سیزدهم باشد تا بتواند در عرصه داخلی و بین المللی برای کاهش مشکلات کشور تلاش کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61570
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

رای مردم باید پشتوانه دولت سیزدهم باشد

به گزارش کرونا نیوز سعید محمد عصر چهارشنبه در همایش هواداران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهر یاسوج افزود: مهمترین مشکل کشور دو قطبی سازی و تقسیم جریان های انقلاب به اصولگرا و اصلاح طلب است و به حل مشکلات کشور کمکی نمی کند.

 وی اظهار داشت: راه حل مشکل مردم انتخاب مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی است تا در راستای زدودن تبعیض، بی‌عدالتی و خدمت به مردم حرکت کنند.

محمد بیان کرد: مسیر اقتصادی کشور باید در حوزه های نظام بانکی، مالیاتی و تولید تولید استفاده شود تا از منابع موجود در کشور بهره برداری لازم صورت گیرد.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: قوانین و مقررات به گونه‌ای طراحی شده که اشتیاق به سمت تولید مسکن را کمتر کرده است و به همین دلیل اکنون بخشی از مردم مشکل مسکن دارند.
محمد تصریح کرد: فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا عنوان کرد: مشکلات موجود در کشور با انتخابی آگاهانه و مدیران انقلابی و جهادی رفع می شود.
وی بیان کرد: فسادستیزی، مدیر و مدبر بودن، جوان گرایی، مردمی بودن، استفاده از توان داخلی، پاکدست بودن، ضد تبعیض بودن از شاخص‌های رئیس جمهور مطلوب آینده است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi