شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز رقابت ۴۶۲ داوطلب میاندوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی در گچساران

گچساران- کرونا نیوز- رقابت تبلیغاتی ۴۲۶ داوطلب برای کسب ۱۸۲ کرسی شورای اسلامی شهر و روستا و یک کرسی میان دوره ای مجلس از بامداد امروز پنجشنبه ۲۰خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان گچساران آغاز شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61564
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

آغاز رقابت ۴۶۲ داوطلب میاندوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی در گچساران

به گزارش کرونا نیوز، با آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدها انتخاباتی و شمارش معکوس فرصت هفت روزه، آخرین تلاش ها برای رسیدن به کرسی های پارلمان های محلی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  و میاندوره‌ای مجلس شورای در شهرستان گچساران آغاز شد.
داوطلبان انتخابات در این مرحله حساس و سرنوشت ساز در چارچوب قانون آخرین تلاش ها را برای به دست آوردن کرسی میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین پارلمان های محلی شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام خواهند داد.

با آغاز تبلیغات رسمی، درب ستادها انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان از صبح امروز باز شده و فضای شهر و روستا، فضایی انتخاباتی است.

شور و شوق مردمی با آغاز مهلت قانونی تبلیغات نامزدها برای نمایش رخدادی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی در حال اوج گرفتن است.

فرماندار گچساران گفت: ۴۲۶ داوطلب برای کسب ۱۸۲ کرسی شورای اسلامی شهر و روستا و یک کرسی میان دوره ای مجلس نام نویسی کردند.

علیرضا اتابک اظهار داشت:  ۹۲ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردند که بعد از تایید صلاحیت ها و انصراف هم اکنون ۷۵ نفر با هم رقابت می کنند.

وی بیان کرد: رای دهندگان در روز اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی این شهر تنها می توانند اسامی هفت نامزد را قید کنند.

اتابک افزود:  ۴۰۲ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی روستا گچساران در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردند که  ۲۴ نفر از آنها انصراف و رد صلاحیت شده اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۳۷۸ داوطلب روستایی برای کسب ۱۷۵ کرسی با هم رقابت خواهند کرد.

فرماندار گچساران اظهار داشت:  ۵۷ روستای دارای شورا در این شهرستان وجود دارد که چهار شورای متعلق به عشایر می باشد.

دشمنان از حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رأی عصبانی هستند 
دنبال کنید

وی افزود: از تعداد شورای های اسلامی روستا این شهرستان ۲ شورا پنج نفره و مابقی سه نفره هستند.

اتابک گفت: ۲۱ نامزد انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «گچساران و باشت» نام نویسی کرده بودند که پس از تایید صلاحیت ها و انصراف هم اکنون ۹ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: داوطلبان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برای کسب یک کرسی با هم رقابت خواهند کرد.

فعالیت تبلیغاتی داوطلبان انتخابات در چارچوب قانون باشد

فرماندار گچساران گفت: فعالیت تبلیغاتی داوطلبان انتخابات باید در چارچوب قانون باشد در غیر این صورت متولیان امر بدون هیچ تعارفی با متخلفان انتخاباتی برخورد خواهند کرد.

اتابک اظهار داشت: تخلفات احتمالی نامزدهای انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات پیش رو در فضای مجازی رصد و طبق قانون با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: نامزدهای و هواداران باید رعایت دقیق مسائل قانونی را مدنظر قرار داده و از تخریب و بد اخلاقی اجتناب کنند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: انتظار مسوولان اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان از کاندیداهای انتخاباتی، رعایت قوانین انتخابات، تبلیغات با شور و نشاط سالم و پرهیز از تخریب همدیگر است.
اتابک افزود: کاندیداها در تبلیغات خود تنها به ارائه برنامه‌ها و کارنامه کار خود بپردازند و نباید با به راه انداختن کاروان های تبلیغاتی پر هیاهو سلامت آرامش شهروندان را به هم بزنند.

۲۸ خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi