شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شود

یاسوج- کرونا نیوز- فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: باید نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شده و سپس از کارگزاران مطالبه گری کرد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61528
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

کرونا :

نظام کاهش مسائل و مشکلات در هر استان تهیه شود

به گزارش کرونا نیوز، سعید محمد عصر چهارشنبه در جمع نخبگان و دانشگاهیان حامی آیت الله سید ابراهیم رئیسی داوطلب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج اظهار داشت: راهکار کاهش مسائل و مشکلات کشور مدیریت صحیح است و باید مدیرانی بر سر کار بیایند که در کف میدان باشند و در اتاق های دربسته نمی توان کشور را اداره کرد. 

وی بیان کرد: برخی افراد به جای فکر کردن برای مردم به سود دسته و گروه خود فکر می کنند و این دودستگی های سیاسی تا الان برای جامعه فایده نداشته و بعدها نیز مفید نخواهد بود. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: بانک ها وظیفه دارند پول خود را از واسطه گری وارد عرصه تولید کنند از جمله ۵٢٠ واحد استان کهگیلویه و بویراحمد که برای نقدینگی نیاز شدیدی دارند. 

محمد عنوان کرد: عده ای می خواهند بگویند نظام توان ندارد مردم را اداره کند، می گویند حکومت دینی لیاقت اداره جامعه را ندارد که سخن اشتباهی است. 

وی ابراز داشت: در دولت آینده باید همه عقب ماندگی ها در حوزه مسکن طی چهار سال جبران شود و درصورت احیای آن ١١٠ حوزه مرتبط با مسکن نیز فعال خواهد شد. 

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا (ص) گفت: پروژه های بزرگ دولتی باید به سبک سهامی عام منابع مردم را جذب کنند، نقدینگی که به کشور لطمه می زند نیز کنترل می شود. 

محمد اظهار داشت: امروز صنعت نساجی کشور که یکی از موتورهای متحرک اقتصاد است مشکلات فراوانی برای تهیه مواد اولیه دارند که این مشکلات باید برطرف شود. 

مجریان انتخابات ۱۴۰۰ در کهگیلویه و بویراحمد اصل بی طرفی را رعایت کنند 
دنبال کنید

وی افزود: زنجیره های ارزش کشور تکمیل نشده و سود منابع به جیب کشورهای دیگر می رود و در نتیجه هر چه نفت فروخته می شود کشور فقیرتر می شود.  

وی عنوان کرد: پس از اعلام تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان به این جمع بندی رسیدیم که همه باید پشت سر آیت الله سید ابراهیم رئیسی برویم و رویکرد جوانگرایی و انقلابی را در کشور پیگیری کنیم

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi