جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

روحانی: انتخابات مهم است ولی اخلاق از آن مهم‌تر است

رئیس جمهور با بیان اینکه آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و آغازش این است که حقیقت و واقعیت‌ها را که در روی زمین اجرا شده تحریف نکنیم،‌ گفت: اخلاق زیر پا گذاشته شده است و انتخابات مهم است ولی از انتخابات مهم تر اخلاق است. به گزارش کرونا،‌ حجت الاسلام حسن روحانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61522
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۶

کرونا :

روحانی: انتخابات مهم است ولی اخلاق از آن مهم‌تر است

رئیس جمهور با بیان اینکه آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و آغازش این است که حقیقت و واقعیت‌ها را که در روی زمین اجرا شده تحریف نکنیم،‌ گفت: اخلاق زیر پا گذاشته شده است و انتخابات مهم است ولی از انتخابات مهم تر اخلاق است.

به گزارش کرونا،‌ حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در نشست هیات دولت با بیان اینکه ایام مهمی پیش روی مردم ایران است و این ایام انتخابات با حواشی و اتفاقاتی است که برخی به طور طبیعی و برخی به طور غیر طبیعی به همراه دارد، گفت: اساس انقلاب ما از سال ۴۱ تاکنون برای این بوده که مردم شاهد نظام اسلامی باشند که بخش مهم ان اخلاق هست و نظام اسلامی درست شد تا اخلاق اسلامی حاکم شود.

وی افزود: این بخش در این روزها صدمه جدی دیده و آغاز اخلاق راستگویی و وفای به عهد است و آغازش این است که حقیقت و واقعیت ها را که در روی زمین اجرا شده تحریف نکنیم که اگر به عکس و ناصحیح گفته شد و اذهان مردم را طوری مشوش کند که مردم از اصل نظام دچار تردید شوند اخلاق زیر پا گذاشته شده است و انتخابات مهم است ولی از انتخابات مهم تر اخلاق است.

روحانی با بیان اینکه یک بخش مردم سالاری اخلاق و جدی گرفتن مردم است و نمی‌توانیم به افکار عمومی و حضور مردم بی توجهی کنیم و باید به طور واقعی مردم را به انتخابات دعوت کنیم، تصریح کرد: همه جا باید مردم سالاری حاکم باشد و نقش مردم واقعی و پررنگ باشد و اینکه می‌گوییم مردم باید احساس امید کنند و از نظام و کشورشان دفاع کنند، مردم باید ببیند که نظام هم آنچه قانون گفته را برای آنها قائل است.

آمریکا در برابر اراده آهنین و منطق ملت ایران کاره‌ای نیست / نماز عید فطر
دنبال کنید

وی افزود: در این انتخابات ظلم‌های بسیار بدی شد که یکی از آنها را مقام معظم رهبری در زمینه احراز صلاحیت‌ها اشاره فرمودند و ایشان دستور جبران دادند که جبران شد یا نه مسئله دوم هست، ولی در این انتخابات جفاهای فراوانی شد و بدترین جفاها به خود نظام است.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر بناست همه ۴۲سال گذشته نقض قانون و فساد و زیرپاگذاشتن حقوق و اجرا نکردن مصالح مردم باشد و همه اقدامات برخلاف مصلحت جامعه باشد چرا انقلاب کرده بودیم؟ اینکه می‌گوییم در ۸سال هیچ کاری نشده به مردم ظلم می‌کنیم چون کشاورزی و صنعت و زیرساخت ها و فضای مجازی دست مردم است و اینکه می گوییم کاری نشده یعنی ملت کار نکرده اند و این توهین به مردم است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi