یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تایید صلاحیت۱۶ درصد از رد صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها در بازنگری

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: با بازنگری این هیات و بررسی شکایات، حدود ۱۶ درصد از رد صلاحیت شدگان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت استانی تایید می‌شوند. کرونا: سید حمیدرضا کاظمی رئیس هیات مرکز ی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور درباره آخرین وضعیت تایید صلاحیت‌ها اظهار داشت: تاکنون به پرونده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 61108
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۳۸

کرونا :

تایید صلاحیت۱۶ درصد از رد صلاحیت‌شدگان انتخابات شوراها در بازنگری

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: با بازنگری این هیات و بررسی شکایات، حدود ۱۶ درصد از رد صلاحیت شدگان هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت استانی تایید می‌شوند.

کرونا: سید حمیدرضا کاظمی رئیس هیات مرکز ی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور درباره آخرین وضعیت تایید صلاحیت‌ها اظهار داشت: تاکنون به پرونده شکایات تعدادی از استان‌ها در هیات مرکزی رسیدگی شده و بر اساس برنامه پیش بینی شده، سایر استان‌ها نیز در ردیف رسیدگی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پس از بررسی نهایی بین ۱۰ تا ۱۶ درصد افرادی رد صلاحیت شده‌اند تایید صلاحیت خواهند شد، افرادی که نقض احکام قبلی علیه خود در دستگاه قضایی را تقدیم هیات مرکزی کرده‌اند، به دلیل تشابه اسمی رد شده‌اند، مراجع رسمی علیه آنها نظری نداده‌اند ولی در روند بررسی‌های قبلی به گزارشات دیگر توجه شده تایید می‌شوند.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تصریح کرد: ما به گزارشات غیر رسمی استناد نمی‌کنیم و مراجع قانونی‌ای که مستندات محکم به ما ارائه می‌کنند برای ما ملاک هستند و افرادی که مراجع قانوی نظری در مورد آنها نداده‌اند، تایید شده‌اند و تاکنون نیز تقریباً به شکایات ۱۰ استان رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ 

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi