جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه شماره ۲۸ دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان

امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است باسمه تعالی « امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60672
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

کرونا :

بیانیه شماره ۲۸ دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان

امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است

باسمه تعالی

« امروز هر برگه رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است».

حضرت امام خامنه ای مدظله العالی

باسلام و صلوات برمحمد و آل محمد صل الله علیه وآله وسلم و عرض تبریک عید سعید فطر به این وسیله باطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند:
نهال انقلاب اسلامی پس از یک سال و اندی مبارزه مستمر و پیگیر با باروری از خون بیش از شصت هزار شهید و صد هزار زخمی و معلول و با بر جای نهادن میلیاردها تومان خسارت مالی در میان فریادهای: «استقلال،آزادی، حکومت اسلامی» به ثمر نشست و این نهضت عظیم که با تکیه بر ایمان و وحدت و قاطعیت رهبری در مراحل حساس و هیجان آمیز نهضت و نیز فداکاری ملت به پیروزی رسید موفق به درهم کوبیدن تمام محاسبات و مناسبات و
نهادهای امپریالیستی گردید که در نوع خود سرفصل جدیدی بر انقلابات گسترده مردمی درجهان شد.
۲۱ و ۲۲ بهمن سال یکهزار و سیصد و پنجاه و هفت روزهای فرو ریختن بنیاد شاهنشاهی شد و استبداد داخلی و سلطه خارجی متکی بر آن را در هم شکست و با این پیروزی بزرگ طلیعه حکومت اسلامی که خواست دیرینه مردم مسلمان بود نوید پیروزی نهایی را داد.
ملت ایران به طور یکپارچه و با شرکت مراجع تقلید و علمای اسلام و مقام رهبری در همه پرسی جمهوری اسلامی تصمیم نهایی و قاطع خود را بر ایجاد نظام نوین جمهوری اسلامی اعلام کرد و با اکثریت ۲/۹۸% ( نودوهشت و دو دهم درصد)به نظام جمهوری اسلامی رای مثبت داد.
امروز بیش از چهل و دو سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و مردم عزیز همچنان پای اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سایه ولایت حکیمانه مقام معظم رهبری مدظله العالی هستند.
لازم می دانم دو مسأله مهم را بیان کنم:
۱_مساله اول:
طبق اصل ششم قانون اساسی،اداره امور مملکت با اتکاء به آراء عمومی است. این آراء عمومی از دو راه مقدور است:
۱_ انتخابات
۲_همه پرسی
ضمن احترام به نظرات شورای نگهبان در موارد قانونی باید این نکته را متذکر شویم که در جمهوری اسلامی تنها فقط یک قانون ساری و جاری است نه دو قانون؟ ما معتقدیم هرگونه تغییر در محتوای ارزشی اصول قانون اساسی می بایست به همه پرسی گذاشته شود. بنابراین مصوبه شورای نگهبان خلاف اصل ششم قانون اساسی کشور است و باستناد اصل نود و هشتم همین قانون،تفسیر قانون اساسی از وظایف شورای نگهبان می باشد نه تغییر اصول قانون اساسی و طبق اصل یکصدم سیزده قانون اساسی، مسئولیت اجرای قانون اساسی،برعهده رئیس جمهور می باشد و شورای نگهبان طبق اصل نودونهم و یکصدوهیجده مسئولیت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و… را عهده دار است.
لذا ثبت نام کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با شرایط مندرج در اصل ۱۱۵قانون اساسی، زمینه افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات بوده و شورای نگهبان می تواند پس از ثبت نام نسبت به اعلام نظر خود درخصوص صلاحیت داوطلبان اقدام نماید کما اینکه در طول عمر نظام هم همینگونه بوده است و نظر شورای نگهبان قانون اساسی برای عموم ملت شریف ایران محترم بوده است و من بعد نیز قابل احترام است که در آن جای هیچگونه بحث و تردیدی نیست.
۲_مسأله دوم:
اهمیت حضور و تاثیر مثبت آن در تحکیم و تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی.
نظر به اینکه هر فرد در مقابل خود و جامعه مسئول است و با عنایت به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی، صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی،خود مردم هستند و خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خود آن قوم بخواهند،لذا با توجه به دانش، تجربه و تخصصی که در طول عمر بیش از نیم قرن آموخته ام، در مقابل مردم عزیزکشور احساس مسوولیت می نمایم برای دفاع از حقوق مسلم و به رسمیت شناخته شده آنان مطابق با فصل سوم قانون اساسی،وارد کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری شوم و در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام نامزدی نمایم . اگر مصلحت براین بود که از بدنه ملت شریف ایران اسلامی فردی دلسوز و از جنس خود مردم به ویژه از جنس مستضعفین به عرصه رقابت های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰وارد شود که انشاءالله همینطور خواهدبود،از حقوق ملت دفاع خواهم کرد و آن را به یاری خدا و پشتیبانی شما ملت شریف ایران اسلامی و دوستان همراه محقق خواهم ساخت.
لذا عنوان دولت خود را « دولت اسلامی مستضعفین ایران بطور خلاصه داما »نام گذاشته ام.شعارهای رئیس دولت اسلامی مستضعفین ایران ( داما) در انتخابات پیش رو؛ خدا محوری، مردم باوری،ولایتمداری و رفاه اجتماعی است.
لذا فردا شنبه مورخ۱۴۰۰/۰۲/۲۵راس ساعت۱۱صبح بهمراه جمعی از دوستان همراه در ستاد انتخابات کشور حضور خواهم یافت و از طریق رسانه های کشور اعلام حضور و برنامه خواهم نمود.
لطفاً اطلاع رسانی شود.بنده معتقدم در طول چهل و دوسال عمر انقلاب اسلامی به حقوق حقه ملت توجه لازم و کافی نشده است و علت اصلی نارضایتی مردم هم دراین مهم است که اصول۲۳گانه قانون اساسی بصورت شعاری معطل مانده است؟
البته بنده در روز حضور بشرط حیات و قوه الهی به تمام حقوق مهم ملت مندرج در فصل سوم قانون اساسی بطور خلاصه و گذرا اشاره خواهم کرد.که این حقوق در برگیرنده عدالت اجتماعی،برابری،برادری،داوطلبانه بودن انتخاب شغل،مصون بودن امنیت شغلی،داستن مسکن متناسب با نیاز هر فرد و خانواده ایران، تامین اجتماعی برای همگان،اموزش و پرورش رایگان، فراهم کردن امکانات تحصیلات عالیه و حقوق اتباع خارجی و آزادی بیان در نشریات و آزادی فعالیت های سیاسی،حقوق زنان و اهم مسائل قضائی و…. را در برمی گیرد.
به امید خدا و حمایت شما عزیزان خود را بعنوان فرزندان انقلاب اسلامی و ولایت برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو به نمایش خواهم‌گذاشت.
« مَن کانَ یُریدُ العِزَّهَ فَلِلَّهِ العِزَّهُ جَمیعًا ۚ إِلَیهِ یَصعَدُ الکَلِمُ الطَّیِّبُ وَالعَمَلُ الصّالِحُ یَرفَعُهُ ..» آیه دهم سوره فاطر که بیان می دارد:«کسی که خواهان عزّت است (باید از خدا بخواهد چرا که) تمام عزّت برای خداست؛ سخنان پاکیزه به سوی او صعود می‌کند، و عمل صالح را بالا می‌برد..»

امارات ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کرد
دنبال کنید

و آگاه باشیم که خداوند متعال خطاب به مردم می فرماید:
یَا أَیُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّهِ ۖ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ .
ای مردم، شما همه به خدا فقیر و محتاجید و تنها خداست که بی‌نیاز و غنیّ بالذّات و ستوده صفات است.
همه ما به درگاه خداوند متعال نیازمندیم و این خدای بی نیاز است که می تواند دست ما را بگیرد و اگر خواست و مشیت الهی باشد،هرچه را بخواهد همان خواهدشد.انشاءا…

جعفر خداقلی زاده
دبیرکل حزب مجمع مشارکت اسلامی جوانان و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰/۰۲/۲۴

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi