جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مرگ 4 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 616 نفر رسید

کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.  به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۴۱۶ بیمار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60389
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۵۶

کرونا :

مرگ 4 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 616 نفر رسید
کرونا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.
 به گزارش کرونا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون ۴۱۶ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۸ نفر مبتلای قطعی و ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۱۱۷۷ مورد گزارش شده است.
 وی اضافه کرد: از ۴۴۸ نمونه پی سی آر دریافت شده حدود ۲۹ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، دنا، کهگیلویه و گچساران هستند.
مرگ 4 بیمار کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / شمار قربانیان به 616 نفر رسید 3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: شیوع بیماری در استان در وضعیت نزولی قرار دارد و موج از  قله عبور کرده است . با توجه به گونه‌های جدید هندی و آفریقایی در ایران لازم است  دستورالعمل‌های بهداشتی در استان  رعایت شود ، از حضور در هر نوع تجمع و دورهمی پرهیز شود  و از سفر به سایر استانها  خودداری نمایند تا شاهد موج جدید بیماری دراستان نباشیم .
 وی خاطرنشان کرد: لازم است که گروه‌های واجد شرایط واکسیناسیون با هماهنگی با مراکز بهداشتی درمانی در زمان و مکان مشخص  مراجعه نمایند تا واکسیناسیون آنها انجام شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi