یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹۲ درصد از داوطلبان شورای شهرهای کهگیلویه وبویراحمد تایید صلاحیت شدند

گچساران- کرونا نیوز- دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۲درصد از داوطلبان شوراهای شهرهای استان معادل ۶۳۷ نفر در هیات های نظارت شهرستانی تایید صلاحیت شده اند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60199
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

۹۲ درصد از داوطلبان شورای شهرهای کهگیلویه وبویراحمد تایید صلاحیت شدند

فتاح محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: ۵۶نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت  و ۶۳۷ داوطلب نیز صلاحیت آنان احراز شده است.

وی با اشاره به فرصت سه روزه داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهرهای استان از روز نهم اردیبهشت برای اعتراض تاکید کرد:داوطلبانی که نسبت به نتایج تایید صلاحیت ها اعتراض کرده اند مستندات آنان در هیات استانی دوباره بررسی می شود.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هیات نظارت استانی در استان تا روز بیست و دوم اردیبهشت فرصت دارد پس از بررسی مستندات نتایج را به افراد اعلام کنند.

وی عنوان کرد: پیش از این ۱۴ داوطلب در مرحله اجرایی رسیدگی به تایید صلاحیت ها داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای استان رد صلاحیت شده بودند.

او تاکید کرد: ۷۱۷ نفر برای کسب ۹۱ کرسی انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۴ نفر انصراف داده اند.

دبیر ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با یادآوری  نیاز به همبستگی در آستانه انتخابات از رسانه های ارتباط جمعی خواست از هر گونه گمانه زنی و انتشار مطالب بی اساس خودداری کنند.

محمدی ابراز داشت: در زمان حاضر ۳۰ هیات اجرایی متشکل از ۳۹۰ نفر برای برگزاری فرایند تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در مناطق مختلف استان فعالیت دارند.

محمدی افزود: در روز بیست و هشتم خرداد امسال همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

۱۵۰ شعبه اخذ رای در گچساران پیش بینی شد
دنبال کنید

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و بیش از ۱۷ شهر است.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi