پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت ها برای کاهش مشکلات درمانی مردم بکار گرفته شود

یاسوج- کرونا نیوز- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: مراکز و سازمان های مرتبط با امور درمانی این استان از جمله تأمین اجتماعی ظرفیت های خود را برای کاهش مشکلات درمانی مردم استان و مقابله بهتر با بیماری کرونا به کار گیرند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 60065
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۲

کرونا :

ظرفیت ها برای کاهش مشکلات درمانی مردم بکار گرفته شود

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه در نشست با جمعی از مدیران سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج به مناسبت هفته کار و کارگر (پنج تا ۱۱ اردیبهشت ماه) اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی کشور و این استان در سال های اخیر از توسعه چشمگیری در حوزه های بیمه ای و درمانی برخوردار شده و خدمات مطلوبی را به جامعه زیر پوشش خود ارائه می دهد. 

وی افزود: پوشش بیمه ای به ویژه بیمه تأمین اجتماعی عامل امیدآفرینی بین نیروهای کار بوده و انگیزه آنان را برای تولید بیشتر می کند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: چنانچه کارگر احساس کند هنگام بیماری از حمایت درمانی برخوردار بوده یا پس از رسیدن به سن پیری و ناتوانی جسمی از پشتوانه ای همچون مستمری بازنشستگی یا ازکارافتادگی بهره مند می شود دچار اضطراب نشده و با امید به آینده کار می کند. 

آیت الله حسینی عنوان کرد: کارگران انتظار دارند که در این شرایط دشوار اقتصادی و همه گیری بیماری کرونا مورد حمایت جدی تر قرار گیرند. 

وی ابراز داشت: کارگران سربازان عرصه اقتصادی بوده و چنانچه حتی یک روز کار آنان دچار وقفه شود چرخ اقتصاد و تولید کشور و کهگیلویه و بویراحمد از حرکت می ایستد. 

آیت الله حسینی گفت: متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه در کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید در زمینه حمایت از کارگران از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

وی اظهار داشت: مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همواره از نهادهای دولتی و کارفرمایان این استان درخواست دارند که حق بیمه کارگران و بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی استان را در موعد مقرر پرداخت کنند. 

کاروان زیر سایه خورشید وارد سپاه گچساران شد+فیلم و تصاویر
دنبال کنید

آیت الله حسینی افزود: این امر موجب می شود که سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بتواند خدمات بهتری را به جامعه هدف ارائه داده و علاوه بر آن نیز هیچ حقی از کارگران استان ضایع نشود. 

مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کارگران و بازنشستگان کشور و این استان شایسته دریافت خدمات مطلوب، باکیفیت و به موقع هستند و سازمان نیز همواره برای تحقق چنین امر مهمی تلاش می کند. 

عباس نورمحمدی اظهار داشت: بر همین اساس بخش عمده ای از خدمات بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش مراجعه کارفرمایان و بیمه شدگان به طور غیرحضوری ارائه می شود. 

وی افزود: بمنظور افزایش قدرت خرید و رضایتمندی بازنشستگان کشور و کهگیلویه و بویراحمد طرح متناسب سازی حقوق از سال گذشته اجرا شده و افزایش حقوق برای هیچ بازنشسته ای در سال جاری از ۵۰ درصد کمتر نبوده است. 

افزون بر ۳۲۰ هزار نفر از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد به صورت اصلی یا تبعی زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi