پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پذیرفته شدگان آزمون استخدام استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند

یاسوج- کرونا نیوز- روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت مرحله نخست هشتمین آزمون استخدام فراگیر در فرمانداری ‌ها و بخشداری‌ های تابعه استانداری این استان برای مصاحبه حضوری مراجعه کنند. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59932
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

پذیرفته شدگان آزمون استخدام استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار کرونا نیوز قرار گرفت، آمده است: مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان این آزمون استخدام به مدت ۶ روز و از ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ۲ شیفت کاری از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر و ۱۴ تا ۱۶ عصر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین (ع) یاسوج برگزار می شود.   

در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: مراجعه نکردن داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمان مقرر به منزله انصراف آنها تلقی می شود. 

در این اطلاعیه عنوان شده است: این مصاحبه حضوری برای احراز شایستگی داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نظر مهارت شغلی، تخصص، ویژگی های شخصی و روانشناختی و بررسی سوابق آموزشی است. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همراه داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه حداقل ۱۵ دقیقه قبل از ساعت مورد نظر با رعایت نکات بهداشتی در محل حضور یابند. 

در پایان این اطلاعیه بیان شده است: بخشی از امتیازات داوطلبان استخدام در فرمانداری ها و بخشداری های تابعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد به سوابق آموزشی اختصاص یافته و افرادی که دارای چنین مدارکی هستند نسبت به ارائه اصل و کپی آنها اقدام کنند. 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi