جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بنیاد برکت ٩٠میلیارد ریال در گچساران سرمایه‌گذاری کرد

گچساران- کرونا نیوز- فرماندار گچساران گفت: بنیاد برکت برای اجرای طرح‌های اقتصادی سال گذشته در این شهرستان ٩٠ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرد که با پرداخت تسهیلات انجام شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59613
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

بنیاد برکت ٩٠میلیارد ریال در گچساران سرمایه‌گذاری کرد

علیرضا اتابک روز پنجشنبه در نشست کارگروه اشتغال گچساران افزود: این میزان تسهیلات به ٢۶٣ متقاضی روستایی برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.

وی بیان کرد: بخشی از اقتصاد این شهرستان مبتنی بر کشاورزی و دامپروری می باشد و به همین دلیل ضروری است با حمایت های دولت و بنیاد برکت این اقتصاد شکوفا شود.

اتابک ادامه داد: این میزان تسهیلات به زنان سرپرست خانوار، متقاضیان بیکار یا افرادی که درآمد آنها زیر هفت میلیون ریال است پرداخت شد. 
فرماندار گچساران اظهار داست: ضروری است ظرفیت و پتانسیل روستاها شناسایی و برای تولید یا اشتغال اعتبار لازم به روستاها اختصاص یابد.
وی ادامه داد: بر اساس ظرفیت های موجود در روستاها طرح های اشتغالزایی در این مناطق اجرا شود. 
اتابک ابراز کرد: اجرای طرح ها محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در روستاها از مهمترین اهداف بنیاد برکت است.
وی با تأکید بر لزوم توسعه فرصت‌های شغلی با حفظ وضعیت موجود، گفت: افرادی دریافت کننده تسهیلات  باید هدفی جز ایجاد شغل نداشته باشند. 

اتابک افزود: توسعه روستاها از مسیر اشتغالزایی و اعطای تسهیلات به جوانان جویای کار به منظور توانمندسازی اقتصادی اجتماعی روستاییان از اولویت‌های مهم دولت و بنیاد برکت است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح های اشتغالزایی روستایی باید پایداری شغل باشد، گفت: طرح های  بنیاد برکت در شهرستان باید کمک به اشتغال، توسعه روستاها و کمک به قشر آسیب دیده و محروم و کم درآمد را بدنبال داشته باشد.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi