دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهلت نام نویسی انتخابات شوراهای روستا در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این استان تا ساعت ۲۴ امشب از سوی وزارت کشور تمدید شد. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59502
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

کرونا :

مهلت نام نویسی انتخابات شوراهای روستا در کهگیلویه و بویراحمد تمدید شد

فتاح محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۲۴ شب گذشته به پایان رسید. 

وی افزود: دلایل این تمدید شامل استقبال چشمگیر داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد اختلال در شبکه جامع و موفق نشدن تعدادی از داوطلبان برای نام نویسی در زمان قانونی بوده است. 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از پیگیری‌ های لازم زمان نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا در این استان از سوی وزارت کشور تمدید شد. 

محمدی عنوان کرد: افرادی که تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد موفق به نام نویسی نشده اند می توانند با مراجعه به بخشداری ‌های استان و سامانه ‌های غیرحضوری در انتخابات شوراهای اسلامی روستا نام نویسی کنند. 

وی ابراز داشت: تا ساعت ۱۴ عصر امروز دوشنبه چهار هزار و ۵۰۲ داوطلب در کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شوراهای اسلامی روستا نام نویسی کرده اند که ۹۰ درصد آنان را مردان و ۱۰ درصد را نیز زنان تشکیل می‌ دهند. 

محمدی گفت: نام نویسی چهار هزار و ۲۴۴ نفر از این تعداد داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نهایی شده است.  

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi