سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزریق ژل لب چاکدار به چه صورتی است و مراقبت از آن چگونه است

همه چیز درباره تزریق ژل لب چاکدار لب بخشی از صورت است که تأثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. با افزایش سن، حجم لب ها کاهش می یابد، ارتفاع لب و برآمدگی لب نیز کاهش می یابد. تزریق ژل لب روشی است که با استفاده از آن می توانید زیبایی از دست رفته لب های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59257
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

کرونا :

تزریق ژل لب چاکدار به چه صورتی است و مراقبت از آن چگونه است

همه چیز درباره تزریق ژل لب چاکدار

لب بخشی از صورت است که تأثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. با افزایش سن، حجم لب ها کاهش می یابد، ارتفاع لب و برآمدگی لب نیز کاهش می یابد. تزریق ژل لب روشی است که با استفاده از آن می توانید زیبایی از دست رفته لب های خود را بدست آورید. با استفاده از ژل لب می توانید حجم و ارتفاع لب ها را بهبود ببخشید. امروزه در جوانان نیز تزریق ژل لب بسیار رواج یافته است زیرا با این کار چهره ی آن ها جذاب تر و زیبا تر می شود.

تزریق ژل لب چاکدار به چه صورتی است و مراقبت از آن چگونه است 3

ژل لب چاکدار چیست؟

تزریق ژل لب چاکدار، یکی از روش های افزایش حجم طبیعی لب است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به لب‌ها باعث بهبود وضعیت لبخند نیز می‌شود. چنانچه ژل به مرکز لب پایین تزریق شود، این مدل را تزریق ژل لب چاکدار می‌نامند. در مدل چاکدار، با تزریق ژل پهنی لب پایین به دو قسمت متقارن تقسیم می‌گردد.

عوارض تزریق ژل لب چاکدار

اگر پزشکی که این روش درمانی را انجام می دهد مهارت بالایی داشته باشد، دچارهیچ عوارض جانبی نامطلوبی در دراز مدت نمی شوید. عوارض جانبی کوتاه مدت می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مقدار کمی خونریزی از محل تزریق
  • کبودی
  • ورم

این موارد معمولا پس از گذشت ۴۸ ساعت بهبود می یابند.

در کل تزریق ژل به لب آسیب نمی رساند، هر گونه صدمه به لبها معمولاً به دلیل ضعف ایجاد شده توسط شخصی که آمپول می زند ایجاد می شود. تورم ، کبودی و برجستگی های اطراف لب می تواند نشانه این نوع مشکلات باشد. برای جلوگیری از این نوع مشکلات، حتما برای تزریق ژل به یک متخصص ماهر و با تجربه مراجعه نمایید.

در دوره‌ی قبل هم رد صلاحیت داشتیم، چرا مشارکت بالاتر بود؟!
دنبال کنید

مراقبت های لازم پس از تزریق ژل لب

  1. بعد ازتزریق ژل کیسه یخ یا یک تکه یخ که با پارچه پوشانده شده است را روی لب های خود قرار دهید.
  2. میوه ها و سبزیجات مرطوب کننده زیادی بخورید و سعی کنید از سدیم اضافی که باعث بدتر شدن تورم می شود خودداری کنید.
  3. به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل لب و یا سایر مواد پرکننده پوستی، از ورزش شدید خودداری کنید. افزایش فشار خون و ضربان قلب در اثر ورزش ممکن است تورم یا کبودی را بدتر کند.
  4. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق از آرایش لب های خود خودداری کنید.
  5. سیگار نکشید: سیگار کشیدن می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد، بنابراین مهم است که بلافاصله پس از تزریق ژل لب سیگار نکشید. همچنین از قرار گرفتن در کنار دیگران که سیگار می کشند جلوگیری کنید.

تزریق ژل لب برای همه توصیه نمی شود و همه نمی توانند از این روش استفاده کنند. دکتر معصومه مجیدزاده، متخصص زیبایی و جوانسازی پوست، پیشنهاد می کنند پس از عمل تزریق لب، روزی ۲ الی ۳ لیوان آب به مدت یک هفته مصرف شود. دکتر مجیدزاده به افرادی که دارای شرایط نرمالی پس از تزریق ژل لب هستند، توصیه می‌کنند از بوسیدن بعد از تزریق لب به مدت یک هفته خودداری کنند. همان‌طور‌که در بخش‌های پیشین ذکر شد، پس از تزریق ژل احتمالاً لب‌ متورم می‌شود و ممکن است مقداری قرمزی و یا کبودی در آن مشاهده شود که این موارد طبیعی‌اند. این عوارض جانبی جزئی پس از مدتی برطرف شده و می‌توانید بیشتر فعالیت‌های عادی لب‌ها را انجام دهید. قرار دادن کیسه یخ روی لب به شما کمک می‌کند تا ورم، سوزش، کبودی و هر درد دیگری را کاهش دهید.

تشکیل کمیته ستادی حذف دفترچه در مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان
دنبال کنید

اگر قصد تزریق ژل لب چاکدار را دارید، از مزایا و معایب آن مطلع باشید این روش آسان و موثر است، اما می تواند باعث تورم، قرمزی و درد شود. اگر نمی توانید از سیگار کشیدن، نوشیدن الکل یا پرواز در روزهای بعد از عمل خودداری کنید، ممکن است تزریق ژل لب برای شما مناسب نباشد.

منبع: دلگرم

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi