شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

واژگونی خودرو در جاده یاسوج به اصفهان ۳ کشته و ۶ زخمی در پی داشت

یاسوج- کرونا نیوز- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: انحراف و واژگونی خودرو پژو پارس سه کشته و ۶ زخمی برجا گذاشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 59002
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱

کرونا :

واژگونی خودرو در جاده یاسوج به اصفهان ۳ کشته و ۶ زخمی در پی داشت

جهانبخش وحدت نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: امروز ساعت ۱۱ قبل از ظهر طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر انحراف و واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر ارتباطی یاسوج به اصفهان ( منطقه سرنجلکل یا سنجد گل) بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این سانحه ۹ نفر مصدوم داشت که هنگام رسیدن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ اقدامات حمایتی و درمانی اولیه صورت گرفت.

 سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با توجه به شدت سانحه و شرایط بد مصدومین بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

وحدت نژاد ادامه داد: متاسفانه علیرغم تلاش های کادر درمان یک خانم ۳۲ ساله و دو کودک ۲ ساله و ۹ ساله در بیمارستان جان خود را از دست دادند، هم چنین حال یکی دیگر از مصدومین وخیم گزارش شده است.

سوانح رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد از سال ۱۳۹۰ تا ۹۵ بیش از یک هزار کشته، ۳۰ هزار زخمی و ۱۵۰ ضایعه نخاعی در پی داشته است.

افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۶ رتبه سوم میزان مصدومان ناشی از حوادث رانندگی را بر حسب جمعیت داشته است.

این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

سد پراشکفت در بویراحمد احداث می‌شود/ اتصال کبگیان به محور پاتاوه_ دهدشت
دنبال کنید

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان ، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi