شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵هزار وسیله نقلیه در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

گچساران- کرونا نیوز- رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای محدودیت های ترافیکی در اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون ۱۵هزار و ۴۰ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان برگشت داده شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58736
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

۱۵هزار وسیله نقلیه در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برگشت داده شد

سرهنگ بهنام ویسی پور روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار کرونا نیوز در گچساران افزود: همچنین در این مدت ۱۰۲ هزار و ۱۲۱ دستگاه خودرو در جاده های برون شهری کهگیلویه وبویراحمد از ماموران پلیس تذکر لسانی دریافت کردند.

وی بیان کرد: همچنین ۸۱۷ دستگاه خودرو ۵۰۰ هزار یا یک میلیون تومان جریمه شده اند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اولویت پلیس تذکر سپس برگشت خودرو و در مرحله آخر اعمال قانون است تصریح کرد:رانندگان خودروهایی که در مقابل پلیس  برای اجرای محدودیت های ترافیکی مقاومت کنند جریمه می شوند.

وی ابراز داشت: با توجه به قرمز بودن وضعیت ویروس کرونا در خوزستان،بوشهر و برخی شهرهای فارس و چهارمحال بختیاری ورود خودروهای این استان ها به همه شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد ممنوع است.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ورود خودروهای غیربومی از همه مناطق با وضعیت های مختلف به شهرستان های قرمز از جمله شهرستان گچساران در استان ممنوع است.

ویسی پور ابراز داشت: خودروهای شخصی می توانند برای تردد از جاده های کمربندی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: محدودیت های اعلام شده برای خودروهای شخصی است و ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافرتی مشکلی برای تردد ندارند.

وی تاکید کرد:سختگیری و محدودیت های اجرا شده با هدف کنترل همه گیری ویروس کرونا انجام می شود.

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح محدودیت های ترافیکی در سال ۱۳۹۹نسبت به سال ۱۳۹۸ تردد در جاده های استان را ۱۲درصد کاهش داده است.

ویسی پور بدون اشاره به آمار اظهار داشت: تردد خودروها در جاده های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد اسفند سال ۱۳۹۹ نسبت به اسفند سال گذشته  بیش از ۴۲درصد افزایش یافته که زنگ خطر انتشار ویروس کروناست.

مدیریت بحران ایلام را آب برد! +فیلم
دنبال کنید

وی بیان کرد:برای اجرای محدودیت های ترافیکی نوروزی در ورودی شهرستان های گچساران، بویراحمد،کهگیلویه و بهمئی تیم هایی متشکل از پلیس وسایر متولیان در مبادی ورودی و خروجی همه شهرهای استان مستقر شده اند.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi