پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول گروه جهادی شهید "حاج قاسم سلیمانی" گچساران

برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد

پس از گذشت یکسال از آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه، برگزاری این رزمایش در شهرستان نفتخیز گچساران کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد همدلی میان مردم، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا در این شهرستان باشیم. هرچند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58663
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

کرونا :

برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد

پس از گذشت یکسال از آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه، برگزاری این رزمایش در شهرستان نفتخیز گچساران کماکان ادامه دارد و به نظر می‌رسد همچنان باید شاهد همدلی میان مردم، سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا در این شهرستان باشیم.

هرچند رزمایش کمک مومنانه همزمان با نیمه شعبان در شهرستان گچساران آغاز شد با این‌حال ادامه رزمایش کمک مومنانه و همدلی با نیازمندان به همت گروه های جهادی بسیج همچنان ادامه دارد.

سعید فصیحی، مسئول گروه جهادی شهید “حاج قاسم سلیمانی” گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این گروه جهادی گفت: این گروه جهادی همانند سایر نهادهای مردمی و گروه های جهادی از ابتدای شیوع ویروس  منحوس کرونا پا به عرصه جهاد گذاشت و از همان ابتدا در تولید ماسک،ضدعفونی معابر و توزیع بسته های معیشتی و ارزاق بین محرومین و نیازمندان سطح شهر،حاشیه و روستاهای اطراف شهرستان نیز اقدام کرد.

وی افزود: هم اکنون در آستانه سال نو نیز مرحله پنجم رزمایش “کمک مومنانه،همدلی و احسان” ، ۱۵۰ بسته معیتشی به نیازمندان و محرومین با محوریت آسیب دیدگان ناشی از کرونا توسط گروه جهادی شهید سلیمانی گچساران و با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع خواهد شد.

فصیحی ادامه داد:از ابتدای سال ۹۹ که مرحله رزمایش همدلی و احسان آغاز شد بیش از یک هزار بسته معیشتی، ارزاق، پروتئینی،لوازم التحریر ، بهداشتی و… به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره )در اختیار این گروه جهادی قرار گرفت که بین نیازمندان محرومین و آسیب دیدگان از کرونا در سطح و حاشیه و همچنین روستاهای شهرستان توزیع شده است.

نفت و گاز گچساران تیم گیتی پسند را درهم شکست+عکس
دنبال کنید

مسئول گروه جهادی شهید “حاج قاسم سلیمانی” گچساران افزود: امروز در سراسر کشور شاهد کمک های مومنانه هستیم که به نوعی به یک فرهنگ تبدیل شده است و تلاش خواهیم کرد که در سال ۱۴۰۰و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان پای کار محرومین و نیازمندان باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی در پیام نیمه شعبان سال ۹۹ مبنی بر کمک مومنانه و رزمایش همدلی به اقشار آسیب دیده در جریان کرونا، تاکید کردند و در همین راستا طرح کمک مومنانه به منظور کمک به اقشار آسیب‌پذیر اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و نیازمندان این شهرستان با محوریت بسیج از نیمه شعبان در این شهرستان کلید خورد و همچنان ادامه دارد.

ادامه تصاویر را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی:
برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 14 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 15 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 16 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 17 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 18 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 19 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 20 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 21 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 22 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 23 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 24 برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در گچساران کماکان ادامه دارد 25

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi