دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

۷۱۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه وبویراحمد نامنویسی کردند

یاسوج- کرونا نیوز- رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۳۲ نفر برای تصاحب ۹۱ کرسی شورای اسلامی شهرهای این استان نام نویسی کردند که از این تعداد ۷۱۳ نفر از آنان ثبت نام نهایی شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58648
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۵۱

کرونا :

۷۱۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه وبویراحمد نامنویسی کردند

فتاح محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: از این تعداد نام نویسی  ۱۸ نفر نهایی نشده است و  یک نفر از داوطلبان از شهر مادوان نیز انصراف داد.

وی افزود: از مجموع ۷۱۳ داوطلب نامنویسی کرده برای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه و بویراحمد؛ ۹۴ درصد آقایان و ۶ درصد خانم‌ها هستند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ثبت نام بیش از  ۸۵ درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط کرونایی غیر حضوری و به صورت مکانیزه انجام شده است.

محمدی عنوان کرد: بیشترین آمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر کهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان بویراحمد با ۲۱۹ داوطلب و کمترین نیز در شهرستان مارگون با ۲۷ داوطلب است.

وی ابراز داشت: حدود ۴۵ روز زمان برای رسیدگی به شرایط داوطلبان و صلاحیت آن‌ها در انتخابات لازم است که آمار نهایی داوطلبان اعلام شود.

رییس  ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: عوامل اجرایی انتخابات در این استان برای فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تمام تلاش خود را انجام خواهند داد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور باشیم.

محمدی افزود: در انتخابات ۱۴۰۰، همزمان در استان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

وی بیان کرد: هیات های اجرایی هم اکنون در شهرستان های این استان مشخص شده و صندوق ها نسبت به دور گذشته افزایش خواهد یافت.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان و بیش از ۱۷ شهر است.

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi