چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کرد

یاسوج- کرونا نیوز- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه اولویت مهم کاری این استان در سال جدید شامل بازسازی شهر زلزله زده سی سخت، مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58633
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سه اولویت استان در سال جدید را اعلام کرد

به گزارش کرونا نیوز، حسین کلانتری روز جمعه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور غلامرضا پناه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهر زلزله زده سی سخت برگزار شد، اظهار داشت: همگان در زلزله شهر سی ‌سخت با تمامی وجود پای کار بوده و تلاش، اقدام، فعالیت و خدمات رسانی کردند. 

وی افزود: همان لحظات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت مسؤولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان شده و این موضوع کمتر از ۷۲ ساعت در هیأت دولت مطرح و چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مصوب شد که شامل تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل اهمیت حضور در شهر زلزله زده سی ‌سخت نتوانستم در نشست شورای اداری این استان که دوم اسفندماه ۱۳۹۹ و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در یاسوج برگزار شد، شرکت کنم. 

کلانتری عنوان کرد: آیت الله رئیسی اقدام ها، فعالیت ها و خدمات ارائه شده در شهر زلزله زده سی سخت را تحسین و اعلام رضایت کردند اما برخی ها ناراضی هستند. 

وی ابراز داشت: روز گذشته سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سفیر و نماینده رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد سفر و اعلام کردند که مسؤولان اجرایی این استان در زلزله شهر سی ‌سخت پای کار بودند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مطالب و صحبت ها را سه ماه آینده بیان کرده و به اطلاع مردم و مسؤولان اجرایی این استان رسانده می شود. 

۲۶۰ میلیارد تومان هزینه درمان‌ غیر مستقیم کهگیلویه بویراحمد در سال گذشته
دنبال کنید

کلانتری اظهار داشت: انتظار می رود که بیش از پیش از توان نیروهای انسانی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه مدیریت ملی استفاده و قدر آنها دانسته شود. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi