پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اکبری‌تبار: می‌خواهم عضو مطالبه‌گر شورای شهر باشم / استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است / فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری در جامعه باید پیاده شود / در بحث اجرا ضعیف عمل شد

کرونا ؛علی اکبری‌تبار نماینده مردم شهر یاسوج در دوره چهارم و پنجم در شورای اسلامی شهر، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد. به گزارش کرونا از یاسوج، علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره پنجم بعد از ثبت نامش در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

کرونا :

اکبری‌تبار: می‌خواهم عضو مطالبه‌گر شورای شهر باشم / استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است / فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری در جامعه باید پیاده شود / در بحث اجرا ضعیف عمل شد
کرونا ؛علی اکبری‌تبار نماینده مردم شهر یاسوج در دوره چهارم و پنجم در شورای اسلامی شهر، کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد.
به گزارش کرونا از یاسوج، علی اکبری‌تبار عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در دوره پنجم بعد از ثبت نامش در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در سال‌های آخر دوره پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج، همواره با طرح سئوال، پرسش و مطالبه گری به دنبال حق و حقوق مردم بوده‌ام. و همه می‌دانند که به عنوان یک عضو مطالبه گر در تمام جلسات از شهردار و مسئولان مطالبه و سئوال می‌کردم.
به گزارش، گزیده صحبت‌های علی اکبری تبار به شرح زیر است؛
*اعیاد شعبان را تبریک می‌گویم و امیدوارم، این نشست‌ها و برخاست‌ها، در راستای انقلاب مهدویت باشد.
، فعالیتم را با رسانه‌ها شروع کرده‌ام، چرا که اعتقاد به شفاف سازی و مطالبه‌گری دارم.
، فارغ از هر گونه شعار، و شایعات کوچه و بازاری، می‌خواهم عضوی مطالبه گر باشم. در دوره پنجم مردم عزیزمان به وضوح دیدند، که من همواره مطالبه گری می‌کردم، سئوال از شهردار، و سایر مسئولان همواره در اولویت‌کاری بنده بود. به قول معصوم (علیه الاسلام)، جامعه‌ای که در آن سئوال و پرسشگری نباشد، جامعه خاموش و سستی است. باید فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری را در جامعه پیاده سازی کنیم.

  اکبری‌تبار: می‌خواهم عضو مطالبه‌گر شورای شهر باشم / استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است / فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری در جامعه باید پیاده شود / در بحث اجرا ضعیف عمل شد 4

*این قول را می‌دهم، که اگر توفیقی در شورای ششم حاصل شد، اتاق فکر رسانه‌ای را تشکیل خواهم داد. با توجه به تجاربی که در حوزه‌های عمرانی، مهندسی، خدماتی، فضای سبز و سیما و منظر دارم، این اتاق فکر را پایه گذاری می‌کنم. کارها باید به شکل خرد جمعی به جلو برود. خلاء بزرگی که در شورای پنجم وجود داشت، این است که کارها، به شکل کارشناسی و خرد جمعی نبود. اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی، می‌توانند، کمک کار اعضای شورای اسلامی باشند.
*شهردار، کلانتر شهر است و در تمام مسائل شهری مدیریت می‌کند و شورا به عنوان ناظر به وظیفه خود عمل می‌کند.
*اگر با خرد جمعی حرکت کنیم، توفیقات بیشتری حاصل می‌شود. شوراهای اسلامی باید در مسیر قانون حرکت کنند.
*مدیریت شهری، فقط شهرداری و شوراهای اسلامی نیست. استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است، راه و شهرسازی، معاون عمرانی و… جزو مدیریت شهری است. بخشی از پروژه‌ها به دلیل عدم اعتبار مانده‌اند که همه باید کمک کنند، این پروژه به اتمام برسند.

دستگیری سارق محتویات درون خودرو با 22 فقره سرقت در گچساران
دنبال کنید

  اکبری‌تبار: می‌خواهم عضو مطالبه‌گر شورای شهر باشم / استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رأس مدیریت شهری است / فرهنگ پرسشگری و مطالبه‌گری در جامعه باید پیاده شود / در بحث اجرا ضعیف عمل شد 5

*توسعه شهر پویا، ویژگی‌های متعددی دارد. طرح جامع و مهاجرت پذیری باید داشته باشیم. چشم انداز توسعه شهری در شهر یاسوج مشخص نیست. عدم توزیع عادلانه خدمات، و آسیب‌های اجتماعی و … از عوامل این مسائل است.
* در طول دوره پنجم، خوراک لازم را به مدیریت شهری ارائه دادیم. طرح جامع شهری ۱۴ سال است که بازنگری نشده است. طرح جامع مهاجرت پذیری و گردشگری باید طراحی شود.
*تدوین طرح جامع ترافیکی، ساماندهی آبشار یاسوج و… باید مدنظر قرار بگیرد. مصوبه‌های زیادی برای توسعه گردشگری و زیرساخت‌های شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد داشتیم.
*برای میدان انقلاب و میدان امام حسین و سایر میادین ما مصوبه زیر گذر و روگذر داریم، اما در بحث اجرا هیچ کاری صورت نگرفت.
*اگر زلزله سی سخت در شهر یاسوج اتفاق می‌افتاد، به دلیل سازه‌های غیرموقت، خسارت جانی و مالی زیادی وارد می‌شد.
*برای ساماندهی قبرستان‌های طایفه‌ای و قبرستان اصلی شهر مصوبه‌های زیادی داریم. شهر یاسوج، شهر مردگان شده است.
*شهر یاسوج، مشکلات زیادی دارد، سگ‌های ولگرد امان مردم را بریده است.
*یاسوج هنوز سینما ندارد، باید موضوع سینما که پروژه آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، دنبال شود.
*اختلاف سلیقه در شورا بوده، اما درب شوراها همواره بر روی رسانه باز بود. با حضور رسانه‌ها امکان تخلف وجود نداشت. پرسش، بحث و تبادل نظر از حسنات شورای پنجم شهر یاسوج بود.
*وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: من متولد سال ۶۰ هستم، و در راستای گام دوم انقلاب، با مشورت با مهندسین، فرهیختگان و معتمدین شهر گام‌های بعدی را در شورای شهر یاسوج برخواهیم داشت.
*نهال‌های را در شهر یاسوج کاشته‌ایم، و برای اینکه این نهال‌ها به ثمر برسد، به ششمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کرده‌ام که امیدواریم با مدیریت دلسوز مشکلات را برطرف کنیم.
——————————-
خبر: آذر صالحیان‌فرد

۲ فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره ملی عاشورائیان اول شدند 
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi