شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اظهارات «حسام الدین آشنا» موضع دولت ایران نیست

خطیب زاده با اشاره به مصاحبه حسام الدین آشنا با یک رسانه خارجی و طرح مباحثی درباره برجام گفت: نظرات مطرح شده در این مصاحبه شخصی است و با وزارت خارجه و یا محمدجواد ظریف هماهنگ نشده است. کرونا آنلاین: در پی مصاحبه حسام الدین آشنا با یک رسانه خارجی و طرح مباحثی درباره برجام، «سعید خطیب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58379
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۰۹

کرونا :

اظهارات «حسام الدین آشنا» موضع دولت ایران نیست

خطیب زاده با اشاره به مصاحبه حسام الدین آشنا با یک رسانه خارجی و طرح مباحثی درباره برجام گفت: نظرات مطرح شده در این مصاحبه شخصی است و با وزارت خارجه و یا محمدجواد ظریف هماهنگ نشده است.

کرونا آنلاین: در پی مصاحبه حسام الدین آشنا با یک رسانه خارجی و طرح مباحثی درباره برجام، «سعید خطیب زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه در اظهاراتی اعلام کرد که نظرات مطرح شده در این مصاحبه شخصی است و با وزارت خارجه و یا محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه هماهنگی نشده است.

وی افزود: موضع ایران در خصوص عدم پایبندی ایالات متحده به تعهدات قطعی اش ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت و مسیر بازگشت این کشور به برجام روشن است که بارها توسط وزیر خارجه به دقت و روشنی بیان شده است.

خطیب زاده تاکید کرد: پس از رفع تحریم‌ها توسط آمریکا، ایران همانگونه که مقام معظم رهبری اعلام فرموده اند اقدامات جبرانی خود را متوقف می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه تصریح کرد: مرجع راستی آزمایی بر اساس برجام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

انتهای پیام/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi