جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیش از ۱۰ هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد

یاسوج- کرونا نیوز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای وقوع زلزله سی‌سخت تاکنون ۱۰ هزار و ۳۱۲ قلم کالا در مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا توزیع شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 58071
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

کرونا :

بیش از ۱۰ هزار قلم کالا در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد

امان الله جهانبین روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کرونا نیوز اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۱۲۶ تخته چادر امدادی،یکهزار و ۶۶۰ تخته چادر مسافرتی،یکهزار و ۸۰ تخته پتو،۱۱۷تخته موکت،پنج ست ظرف،۲ هزار و ۶۳۹ بسته غذا،۲۰۱ شعله والور و یکهزار و۴۸۴ شعله هیتر برقی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین ۱۱ هزار و ۶۲۵ کیلوگرم نایلون پوششی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این اقلام از سوی عوامل امدادی در مناطق ده گانه و درب منازل آسیب دیده توزیع شده است.

جهان بین ابراز داشت:در ۲ هفته گذشته انواع خودروها شامل آمبولانس،سواری و وانت، کمک دار،باری،مینی بوس و کامیون و همچنین یک فروند بالگرد برای امدادرسانی در مناطق زلزله زده شهرستان دنا به کار گرفته شده است.

وی تاکید کرد:تیم های متشکل از مردان و زنان در مناطق زلزله زده در حال خدمات رسانی هستند و همچنین تیم هایی از استان های اصفهان،فارس،چهارمحال بختیاری و خوزستان در کنار امدادگران استان مشغول خدمات رسانی هستند.

وی از خیران نیک اندیش خواست تا کمک های نقدی خود برای کمک به زلزله زدگان را به شماره حساب  ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹ نزد بانک ملت و شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸ به نام جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد واریز کنند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .این زلزله تلفات جانی نداشته اما ۶۳نفر مجروح برجای گذاشته است.

افزایش نگرانی‌ها از خیز چهارم کرونا در گچساران
دنبال کنید

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

 

منبع

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi