پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با تلفن اینترنتی جوان تل یک بار برای همیشه خط تلفن ثابت داشته باشید و نگران تغییر مکان نباشید

اگر شما هم به این فکر کردید که تحولی در ارتباطات داشته باشید و فروشتان را هوشمندانه افزایش دهید، به شما پیشنهاد می­‌کنیم حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. تاثیر استفاده از تلفن اینترنتی بر کسب و کار اگر کسب و کارتان را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و بر این امر واقفید که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

کرونا :

با تلفن اینترنتی جوان تل یک بار برای همیشه خط تلفن ثابت داشته باشید و نگران تغییر مکان نباشید

اگر شما هم به این فکر کردید که تحولی در ارتباطات داشته باشید و فروشتان را هوشمندانه افزایش دهید، به شما پیشنهاد می­‌کنیم حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

با تلفن اینترنتی جوان تل یک بار برای همیشه خط تلفن ثابت داشته باشید و نگران تغییر مکان نباشید 3

تاثیر استفاده از تلفن اینترنتی بر کسب و کار

اگر کسب و کارتان را به تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و بر این امر واقفید که تا چه اندازه جلب و جذب مشتری بیشتر می‌تواند به رونق کسب و کارتان کمک ‌کند پس باید این نکته را هم خوب بدانید که از دست دادن مشتری چه عواقب بدی می‌تواند در پی داشته باشد. هنگامی که مشتری با مجموعه و یا شرکت شما ارتباط برقرار می‌کند، اگر با بوق اشغال مواجه شود و با تکرار چند باره تماس، این بوق اشغال او را از برقراری تماس با شما باز دارد، بی شک شرکت و یا مجموعه دیگری را برای دریافت انتخاب پیدا خواهد کرد تا با اولین تماس بتواند با آن‌ها صحبت نماید. آمار نشان داده است ۳۴ درصد از تماس‌هایی که با بوق اشغال مواجه می‌شوند دیگر تماس خود را تکرار نمی‌کنند.

یکی از بهترین راهکارها برای رفع این مشکل و توجه به خواست و نیاز مشتری که یکی اصول مهم مشتری مداری به شمار می‌آید، بهتر است از تلفن اینترنتی و یا مرکز تماس اینترنتی استفاده کنید. هنگامی که اولین قدم‌ها را در پیشبرد کسب و کارتان محکم بر می‌دارید، می‌توانید مشتریان و کاربرانی که قرار است از مهارت، تخصص و خدمات شما استفاده نمایند را برای خود حفظ کرده و به آن‌ها نشان دهید که در کار خود به اصول مهم پایبندید و جلب رضایت مشتری و تعهد کاری از اصول اولیه و مهم شما به شمار می‌آید. شرکت جوان تل که در ادامه بیشتر به معرفی آن و مجموعه خدماتی که در این راستا ارائه می‌کند خواهیم پرداخت، یکی از شرکت‌های بزرگ در ارائه این خدمات و سرویس‌های متنوع به شمار می‌آید که همواره حامی شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌هایی بوده است که فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده‌اند.

با استفاده از خدمات تلفن اینترنتی این مرکز از همین ابتدا می‌توانید حرفه‌ای گام بردارید و کسب و کارتان را رونق دهید.

تلفن اینترنتی جوان تل

راه اندازی تلفن اینترنتی به چه صورت انجام می شود؟

برای راه اندازی سرویس ویپ به صورت اینترنتی یا همان تلفن اینترنتی با مشاوران جوان تل تماس بگیرید. مجموعه جوان تل از ابتدا با ارائه راه کار های مناسب باغث کاهش هزینه ها شده و همچنین یک سیستم کاملا حرفه ای و دانش بنیان برای شما راه اندازی میکند

بعد از مشاوره تخصصی رایگان و حرفه ای به شما خط های مناسب پیشنهاد می شود و میتوانید بر اساس نیاز خود کاملا انتخابی شماره مورد نظر خود را تهیه کنید که معمولا از زمان ثبت شماره تلفن اینترنتی تا تحویل شماره بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت تحویل نهایی خط صورت میگیرد

سویق چیست + خواص و طرز تهیه سویق معجزه آسا
دنبال کنید

مرحله بعدی راه اندازی مرکز تماس ویپ می باشد برای این کار طبق نیاز شما و پلن مورد نظر شما مرکز تماس راه اندازی می شود

بعد از راه اندازی مرکز تماس تیم فنی جوان تل با شما تماس میگیرد و مراحل طراحی سناریو با توجه به نیاز شما و پیشنهاد های نفر فنی طراحی می شود که کاملا تلفنی این امر صورت می گیرد

ضبط صدا تلفن گویا مرحله نهایی انجام سففارش می باشد در صورتی که خود شما گوینده دارید میتوانید ویس های سیستم خود را ضبط کنید و در سیستم جایگذاری نمایید در غیر این صورت میتوانید ضبط صدای منشی تلفنی خود را به جوان تل بسپارید و با گوینگان حرفه ای و در استدیو اختصاصی جوان تل صدای دلنشین کسب و کار خود را ضبط کنید

مرحله نهایی خرید تلفن اینترنتی تحویل سفارش می باشد معمولا به صورت تلفنی انجام می شود و مستندات هم ارسال می شود و به شما مدیران عزیز آموزش کامل و کاربردی مرکز تلفن ارائه می شود تا بتوانید به صورت کامل از تمامی امکانات مرکز تماس جوان تل استفاده کنید

در صورتی که شما سی آر ام دارید میتوانید سیستم تلفنی خود را به سی آر ام متصل کنید و هنگام تماس اطلاعات مشتری خود را داشته باشید در غیر اینصورت میتوانید سی آر ام ابری جوان تل را نیز تهیه کنید که به صورت کامل به سیستم ویپ متصل شده و در هنگام تماس به صورت پاپ آپ تمام اطلاعات مشتری و سوابق مشتری را خواهید دید

در ادامه به مزیت های تلفن سازمانی جوان تل می پردازیم

مزیت‌های استفاده از تلفن سازمانی به صورت خلاصه

 تلفن سازمانی

هیچ تماسی را از دست نمی‌دهید

با توجه به اینکه تلفن سازمانی مبتنی بر شبکه است، این امکان را به شما می‌دهد تا در هر نقطه جغرافیایی که باشید از طریق اینترنت بر روی موبایل، تبلت و کامپیوتر خود به تماس‌های ورودی پاسخ دهید. با نصب یک نرم‌افزار رایگان بر روی موبایل خود می‌توانید حتی در زمان‌های که داخل شرکت نیستید تماس خروجی داشته باشید و به تماس‌های ورودی پاسخ دهید.

پشتیبانی دائمی و تخصصی

سرویس تلفن سازمانی معمولا بر روی سرورهای مجازی توسط شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات راه‌اندازی می‌شود. این شرکت‌ها سرویس های تلفنی ابری و تلفن‌های سازمانی زیادی را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهند و یکی از وظایف مهم آنها پشتیبانی ۲۴ ساعته از این خطوط و سیستم تلفن است. به همین دلیل است که دیگر نیاز به کارشناس پشتیبانی مستقر در شرکت خود نخواهید داشت که علاوه بر اینکه دغدعه‌های بخش فناوری اطلاعات شما کمتر می‌شود، هزینه‌ جانبی شما برای استخدام یک کارشناس مستقر نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

محروم شدن از راهپیمایی روز قدس به معنی فراموشی آرمان مردم فلسطین نیست
دنبال کنید

کاهش هزینه‌های جانبی

همانطور که پیش‌تر گفته شد تلفن سازمانی نیازی به تهیه سخت‌افزار ندارد. در واقع این سیستم به صورت مجازی بر روی سرورهای ابری پیاده‌سازی می‌شود به همین دلیل دیگر نیازی به خرید سرور فیزیکی، تجهیزات ویپ و … نخواهید داشت. علاوه بر تجهیزات سخت‌افزاری مصرف برق سرور و سخت‌افزارهای یک سیستم تلفن محلی نیز زیاد است زیرا این سیستم تلفن باید به صورت ۲۴ ساعته روشن باشد که در صورت استفاده از تلفن سازمانی ابری این هزینه‌ها نیز کسر خواهد شد.

جابجایی محل کار بدون یک لحظه قطعی تلفن

تلفن سازمانی مجموعه ای از یک سیستم تلفن هوشمند و خط تلفن اینترنتی است که بر روی بستر اینترنت به مشترکین ارائه می‌شود. با توجه به اینکه تمام سیستم خارج از محل شرکت مستقر هستند، بنابراین در زمان جابجایی محل کار دیگر نگران قطعی موقتی سیستم تلفن خود و از دست دادن مشتریانتان نباشید و با خیالی آسوده همزمان با جابجایی دفتر کار پاسخگوی مشتریان خود نیز باشید.

امکان انتخاب شماره تلفن ثابت به صورت دلخواه

یکی از مزایای مهم سرویس تلفن سازمانی انتخاب خط تلفن ثابت از میان صدها شماره تلفن و بر اساس سلیقه و رند بودن خط تلفن خواهد بود. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که هر تعداد خط تلفن ثابت که نیاز دارید بر اساس بودجه و رند بودن یا نبودن آن انتخاب نمایید. خط تلفن ثابت در سرویس تلفن سازمانی به صورت دائمی به نام خریدار خواهد بود.

امکان سفارشی سازی بر اساس نیاز هر سازمان

سرویس تلفن ثابت سازمانی به نوعی طراحی شده است تا بتواند انعطاف پذیری بالایی را در هر یک از مشاغل داشته باشد. هر کسب‌و‌کار و سازمانی ممکن است نیازهای اختصاصی خود را داشته باشند که به صورت عمومی مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. بنابراین کارشناسان پیاده‌سازی سرویس تلفن سازمانی بر اساس نیاز هر شرکت اقدام به شخصی سازی آن خواهند کرد. همچنین این ویژگی این  امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا بتوانند سرویس تلفن خود را با نرم‌افزارهایی مثل مدیریت ارتباط با مشتری، اتوماسیون اداری و … یکپارچه نمایند.

ویژگی‌های عمومی تلفن سازمانی

سرویس تلفن سازمانی امکاناتی نظیر تلفن گویا، صف تماس، گزارش‌گیری دقیق از تماس‌های ورودی، خروجی و داخلی به داخلی، کنفرانس صوتی و تصویری، مشاهده آنلاین وضعیت لحظه‌ای افراد در حا مکالمه، صندوق صوتی، ضبط مکالمات و … از دیگر ویژگی های تلفن سازمانی محسوب می‌شوند که به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت.
سرویس ارائه خدمات سیستم های تلفنی جوان‌تل به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را برای استفاده از سرویس تلفن سازمانی در مجموعه خود داشته باشید. شرکت جوان‌تل آماده ارائه مشاوره رایگان و کمک به پیشرفت سیستم ارتباطی شما در سازمانتان است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سجاد پنجشنبه , 18 فروردین 1401 - 15:46

بسیار کاربردی و کامل بود حتما خرید خواهم کرد و در صورتی که اوکی باشه به چندین نفر معرفی میکنم امیدوارم پشتیبانی خوبی داشته باشه

logo-samandehi