جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهه مبارک فجر انقلاب، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است

کرونا ؛ریحان محمدپور ده بزرگ، کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به وطن سرآغاز بزرگترین تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است. وی ادامه داد:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 57084
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

کرونا :

دهه مبارک فجر انقلاب، سرآغاز بزرگترین تمدن اسلامی در عصر حاضر است
کرونا ؛ریحان محمدپور ده بزرگ، کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای شهرستان‌های باشت و گچساران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: ۱۲ بهمن و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و بازگشت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه به وطن سرآغاز بزرگترین تمدن نوین اسلامی در عصر حاضر است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از روز اول پیدایش نه تنها منجربه نفی طاغوت در ایران شد بلکه پرچم مقابله با استکبار جهانی با شعار نه شرقی نه غربی را برافراشت و منجر به شکل گیری حرکت‌های انقلابی مجاهدین اسلامی لبنان، عراق و یمن بر علیه طاغوت‌های زمانه شده است.
ایشان پیشرفت‌های همه جانبه کشور در زمینه‌های مختلف را خوب و مثبت ارزیابی کرد و گفت: توسعه و پیشرفت عمران و آبادی کشور، توسعه کشاورزی در سطح استانها، توسعه صنعت نفت و گاز، تولید بنزین، ساخت هواپیمای جنگنده، ساخت موشک دور برد و میان برد، ساخت سامانه‌های مختلف راداری، پرتاب ماهواره به فضا، گاز رسانی به مناطق محروم شهری و روستایی، توسعه دانشگاه‌ها و به تبع آن افزایش تعداد دانشجویان در رشته مختلف پزشکی، مهندسی و علوم انسانی، توسعه شبکه‌های ارتباطی، پیشرفت‌های همه جانبه علمی در زمینه نانو و نانوتکنولوژی، دست یابی به دانش و چرخه سوخت هسته‌ای، توسعه پالایشگاه‌ها و غیره تنها برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد.
محمدپور ده بزرگ، ادامه داد: پیشرفت‌های این نظام اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی علیرغم وضع تحریم‌های ظالمانه از سوی قدرت‌های پوشالی، اندیشمندان سیاسی و اقتصادی و نظامی جهان را شگفت زده کرده است.
 وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم. تا شاخصه‌های بارز انقلابی اسلامی را به معنای واقعی به خوبی برای نسل جوان جامعه تبیین کنیم و این همت بلند دستندرکاران فرهنگی بویژه وزارت محترم آموزش و پروش را می‌طلبد.
 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi