پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تشریح ویژه برنامه های دهه فجر درگچساران

باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های دهه فجر این شهرستان گفت:سال ۵۷،سال سرنوشت سازی برای مردم ایران بود، مردم ایران با تقدیم هزاران شهید ریشه طاغوت را دراین سرزمین خشکاندند. وی افزود:امروز مسیری که امام راحل برای این انقلاب ترسیم کردند با رهبری داهیانه مقام معظم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56985
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

کرونا :

تشریح ویژه برنامه های دهه فجر درگچساران

باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های دهه فجر این شهرستان گفت:سال ۵۷،سال سرنوشت سازی برای مردم ایران بود، مردم ایران با تقدیم هزاران شهید ریشه طاغوت را دراین سرزمین خشکاندند.
وی افزود:امروز مسیری که امام راحل برای این انقلاب ترسیم کردند با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با تمام قدرت به جلو حرکت می کند و دشمنان را مستاصل کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:امام راحل مردم بزرگ ایران را خوب شناختند و فرمودند ملت ما از مردم عهد رسول الله (ص)پا در رکاب تر هستند،بنابراین امام درتمامی صحنه های انقلاب مردم را مدافع و مَحرم انقلاب برمی شمردند.

تشریح ویژه برنامه های دهه فجر درگچساران 3
پسنده درادامه اظهارکرد:امروز هم حضور میدانی مردم در تمامی عرصه ها موجب تداوم انقلاب شده است و انقلاب اسلامی با تمام انقلاب های دنیا یک تفاوت اساسی دارد چرا که در راس انقلاب ولایت فقیه را داریم و بحمدالله جمهوری اسلامی ایران درسایه سار ولایت از همه بحران ها به خوبی هم عبور کرده است.
وی افزود:دشمنان در این ۴۲سال عمر پربرکت انقلاب دست از هیچ گونه توطئه ای برنداشته اند و همچنان علیه انقلاب اسلامی نقشه ها و فتنه ها طراحی کرده اند که در اوایل انقلاب جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران به راه انداختند که بازهم با مقاومت جانانه فرزندان این سرزمین روبرو شدند و حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادند.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:دراین ۴۲سال از عمر انقلاب، مردم نیز در تمامی بحران ها از دستاوردهای انقلاب به خوبی صیانت کردند و امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از نهضت عاشوراست و موشک های نقطه زن فرزندان این سرزمین چنان وحشتی را بر دشمن غالب کرده است که نتوانند چشم طمعی به این انقلاب داشته باشند.
پسنده درادامه اظهارکرد:امروز نیروهای نظامی ما هم در دریا، هم در خشکی و هم در هوا به مقابله با دشمنان پرداخته است و امروز هم شاهد هستیم که به فرموده حضرت امام راحل،آمریکا هیچ غلطی هم‌ نمی تواند کند.

برگزاری مسابقات شرنج در مدرسه سمپاد
دنبال کنید

وی افزود:در انتخابات اخیر کشور آمریکا که بارها دم از دموکراسی زده اند بازهم شاهد آشوب ها و اتفاقات مفتضحانه ای درآمریکا بودیم و شاهد بودیم که کنگره چگونه به دست معترضین افتاده بود.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:امروز انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است و الحمدالله فکر عاشورایی و انقلابی بسیجیان در کل منطقه ساری و جاری شده و این به برکت انقلاب اسلامی است.
پسنده درادامه اظهارکرد:رمز موفقیت ما در این کارزار بزرگ همان اتحاد و همدلی در سایه سار ولایت است که با روحیه جهادی و انقلابی باید در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی در ادامه به برنامه های دهه فجر دراین شهرستان اشاره کردو افزود:عمده برنامه های دهه فجر با توجه به دستورالعمل های ستاد کرونا به صورت مجازی خواهند بود بنابراین در این مدت دهه فجر ۷۱ برنامه را اجرایی خواهیم کرد و اولین برنامه استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهمن اسلامی در روز ۱۲بهمن ماه است که از میدان شهید امید بخش به سمت گلزار شهداء به صورت خودرویی برگزارخواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:مراسمات زنگ انقلاب را به صورت نمادین خواهیم داشت ،همچنین برگزاری یادواره های شهدای محله، مسابقات ورزشی ، نشست های روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب، همایش نقش زنان در تحقق اهداف انقلاب از جمله برنامه های دهه فجر دراین شهرستان است.
وی تصریح کرد:عطر افشانی گلزار شهدای گچساران،همایش پیاده روی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،حضور باشکوه بسیجیان درنماز جمعه،برگزاری میز خدمت درنماز جمعه،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم شهرستان،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر است.
پسنده درادامه اظهارکرد:دیدار وسرکشی از خانواده های معظم شهداء،برگزاری جشنواره سرودهای انقلابی استان به میزبانی گچساران،افتتاح پروژه های آبرسانی درمناطق کم برخوردار شهرستان،افتتاح چنددستگاه واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن به صورت خودرویی نیز از دیگر برنامه های اجرایی در دهه فجر خواهد بود.

دکتر سهراب صیدی رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران می شود
دنبال کنید

انتهای پیام/

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi