جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست

کرونا ؛جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. به گزارش کرونا، شامگاه جمعه (۱۰ بهمن ماه ۹۹) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد. بنا بر این گزارش، در این نشست

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56952
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶

کرونا :

دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست
کرونا ؛جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
به گزارش کرونا، شامگاه جمعه (۱۰ بهمن ماه ۹۹) جلسه شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
بنا بر این گزارش، در این نشست چهره‌های شاخص اصولگریان از جمله حجت الاسلام سید محمد علی بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ، حجت الاسلام پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، دهراب پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، علی خرامین عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، حجت الاسلام خاضع و… نیز حضور داشت.
محمدرحیم دهراب‌پور رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این نشست ضمن خیر مقدم به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: «محسن رضایی به عنوان فرزندی از دیار زاگرس، فرزند عشایر غیور لر ایران زمین در زمان جنگ از دست مبارک امام فرماندهی جنگ را به عهده گرفتید.»
وی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته پیروزی کاندیدای مورد نظر مهم بود، افزود: برای ما آنچه مهم است این است که رئیس جمهور بعدی چه کاری می‌خواد بکند که مردم را از این وضعیت نجات بدهد، مهم نیست فرد چه کسی باشد مهم عملکرد افراد است. ما همیشه از این مسئله غفلت می‌کنم.
 دهراب‌پور گفت: فقط به دهه اول انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم، دولت سازندگی دولت بازندگی بود. در دولت اصلاحات، چه بلایی بر سر این واژه مظلوم اصلاحات آوردند. 
وی افزود: دولت تدبیر و امید، دولت نفوذ است و اعتقاد ما این است که در افکار برخی براندازی وجود دارد. این دولت با استفاده از مشاوره‌های غلط مردم را به افسردگی و فقر برده است.

محسن رضایی: همه کنار بروند برای یک نفر شرک و فاجعه است / یکی شدن آغاز تحول است / 1400 باید با شناسنامه‌ها قیام شود / اگر بازیگران سیاسی بگذارند، اقتصاد ایران تحول پذیر است
دنبال کنید

دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست 4
 دهراب‌پور گفت: وضعیت اقتصاد مملکت چرا به اینجا رسید. تیم اقتصادی رئیس جمهور اقتصاد ایران را فلج و به بن بست رساندند. این مردم چرا افسرده هستند. جزو تبعیض و غفلت از احوال مردم این کار صورت نمی‌گرفت. چرا با وجود این همه نعمت ناشکری وجود دارد. 
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تاکید کرد: بعد از دولت اول هیچ دولتی در این کشور موفق نبوده است، دولت احمدی‌نژاد، دولت عدالت محوری بود که در این دولت که بهترین فرصت بود درست استفاده نشد، و خودی‌ها دفع و مخالفان جذب شدند.
وی خاطرنشان کرد: چرا ما باید به جایی رسیده باشیم که زنان ما در حال گدایی باشند، این وضعیت زیبنده و شایسته این نظام و انقلاب نیست.
 رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: این مملکت باید یک پرچمدار بلند شود و زیر پرچم ولایت در این وضعیت تغییر ایجاد کند، این جامعه تحول می‌خواهد و باید اصلاح شود.
 دهراب‌پور گفت: پیروزی انقلاب جز لطف خدا، رهبری امام و حضور مردم نبوده، الان در این ادارات مردم دست به دامان کسانی می‌شوند که همه امور قبل از انقلاب در دست آنها بود.
دهراب‌پور: دولت اصلاح‌طلبان چه بلایی بر سر واژه مظلوم اصلاحات آورد / چپ و راست جعلی احمدی‌نژاد را به انحراف بردند / دولت سازندگی دولت بازندگی بود / آقای رضایی شما به وحدت برسید ما در خدمت شما هستیم/ گدایی زنان در این کشور زیبنده این نظام و انقلاب نیست 5
 وی افزود: آقای رضایی شما سعی کنید که در مرکز به وحدت برسید و در سایه این وحدت فرصت عبور از این وضعیت را فراهم کنید.
 دهرابپور گفت: در دوران احمدی نژاد در هر دو دور بنده رییس ستاد او بودم، پیشمان نیستم. اما احمدی نژاد خودی‌ها را طرد و مخالفان را جذب کرد، باید از نفوذ مخالفان و معاندان در مدیریت‌ها جلوگیری کنیم. چپ و راست‌های جعلی دور احمدی نژاد را گرفتند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: باید مملکت را به اهلش سپاریم. این انقلاب وعده خدا است و باید آن را به اهلش سپرد. زاگرس محروم نیست بلکه دارای ظرفیت‌های خیلی خوبی است اما استان‌های زاگرس از محرومترین استان‌ها هستند.

ثبت بیش از ۸۹ هزار پیشنهاد توسط کارکنان نفت و گاز گچساران با صرفه جویی میلیاردی
دنبال کنید

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi