جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح مخزن 2000مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت

  به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز همزمان با بهره برداری از ۲۸هزار پروژه زیر بنایی و اقتصادی بنیادبرکت آئین افتتاح و بهره برداری از مخزن و خطوط انتقال و اصلی آب شرب شهر باشت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی صورت گرفت. مسعود مرادیان با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

کرونا :

افتتاح مخزن 2000مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز همزمان با بهره برداری از ۲۸هزار پروژه زیر بنایی و اقتصادی بنیادبرکت آئین افتتاح و بهره برداری از مخزن و خطوط انتقال و اصلی آب شرب شهر باشت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی صورت گرفت.
مسعود مرادیان با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در تامین و تقویت آب شرب باشت عنوان کرد: این پروژه با کمک بنیاد برکت صورت گرفت و جا دارد از مسوولان این بنیاد به جهت همراهی آبفا در اجرای این پروژه تقدیر ویژه کرد.
معاون توسعه و بهره برداری آب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد افزود: در کنار احداث مخزن ذخیره آب ۲۰۰۰مترمکعبی، خط انتقال فولادی و ۷ کیلومتر خط اصلی آب شرب در این پروژه اجرا شد.

افتتاح مخزن 2000مترمکعبی شهر باشت با همکاری بنیاد برکت 3

وی منابع تامین مالی این پروژه را بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و شرکت آبفا استان عنوان کرد و گفت: میزان اعتبار این پروژه ۳۰ میلیارد ریال بود که طی مدت سه سال به این پروژه تزریق شد.
گفتنی است این مراسم به صورت ویدیو کنفرانس و حضور دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی همزمان با پنج استان دیگر انجام گرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi