چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضعف مدیریت حاکم بر جامعه بسیار بدتر از تحریم هاست

کرونا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر حفظ اتحاد ملی گفت: صحبت‌های برخی مسؤولان عالی رتبه روح وحدت و یکپارچگی را زیر سوال می‌برد. به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با خانواده سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: رهبر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56436
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸

کرونا :

ضعف مدیریت حاکم بر جامعه بسیار بدتر از تحریم هاست
کرونا ؛امام جمعه دهدشت با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر حفظ اتحاد ملی گفت: صحبت‌های برخی مسؤولان عالی رتبه روح وحدت و یکپارچگی را زیر سوال می‌برد.
به گزارش کرونا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به دیدار اخیر رهبر انقلاب با خانواده سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: رهبر عظم الشان انقلاب در این دیدار در تبیین صفات و ویژگی‌های سردار سلیمانی فرمودند« شهید سلیمانی همواره مردمی بود قهرمان ملت ایران و امت اسلامی و تبلور ارزش‌های فرهنگی ایران و ایرانی بود.»
امام جمعه دهدشت تصریح کرد:در تاریخ ایران همواره نام آوران بزرگی وجود داشته اما حاج قاسم سلیمانی واقعیتی بود که او را درک کردیم. انسانی کامل دارای جمیع خصوصیات اخلاقی و انسانی بود.
وی تأکید کرد: همه ما با برنامه‌ریزی مناسب برای سالگرد آن شهید والامقام مراسمی برگزار کنیم.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر پیامدها و برکات شهادت سردار سلیمانی از منظر رهبری را یادآور شد و گفت: او به یک قهرمان ملی تبدیل شد همه طیف‌ها، جریان‌ها و گروه‌ها در عزایش گریستند و او را قهرمان خود نامیدند هم در زمان حیات هم در زمان شهادت حاج قاسم برای ما یک الگو بود.
وی با بیان اینکه آمریکا به شکست در عراق و سوریه اذعان دارد، افزود: علت اینکه دشمن به اهدافش نرسید حضور این شهید بزرگوار بود.
سیلی‌‌هایی که دشمن از شهادت سردار خورد
وحدانی‌فر گفت: تشییع میلیونی سیلی اول به دشمن بود، حمله به پایگاه عین الاسد و غلبه نرم افزاری جوانان مومن بر استکبار سیلی‌های دیگری بود اما سیلی قطعی و انتقام، اخراج آمریکا با همت ملت‌های منطقه از غرب آسیاست.
خطیب نماز جمعه دهدشت تأکید کرد: دشمن بداند و دنیا بداند جمهوری اسلامی برای انتقام سخت عقب نشینی نکرده است بلکه در فرصت مناسب انتقام سخت، قاطع و پشیمان کننده خواهد گرفت.
  ضعف مدیریت حاکم بر جامعه بسیار بدتر از تحریم هاست 3
غربگرایی سرلوحه کار بزدلان داخلی
وی در ادامه گفت: نکته‌ای به برخی بزدلان و ترسوهای داخلی دارم؛ زمانی برخی توییت می‌زدند که دنیا، دنیا مذاکره و گفتمان است و دنیای موشک نیست! دیدید شهید سلیمانی و فخری زاده را با چه به شهادت  رساندند تا کی می‌خواهید غلام حلقه به گوش غرب باشید تا کی غربگرایی سرلوحه کار شماست.
وحدانی‌فر حفظ اتحاد ملی را توصیه دیگر رهبری به مسؤولان درباره اینکه از ظرفیت درونی استفاده شود، برشمرد و تصریح کرد: صحبت‌های برخی مسؤولان عالی رتبه روح یکپارچکی و وحدت را زیر سوال می برد باید توجه کنند اعتماد به دشمن و انتظار برای برداشتن تحریم ها راهکار نیست.
وی اضافه کرد: پنج سال است دشمن می‌گوید تحریم را بر میداریم اما بر نمی‌دارد تا کی منتظر انتخابات امریکا باشید فرقی نمی کند ترامپ یا بایدن باید کاری کنید تحریم‌ها بی‌اثر شوند.
وحدانی‌فر با اشاره به جمله مهم رهبر انقلابی مبنی بر اینکه «مگر نمی‌گویید باید با دنیا مذاکره کرد آیا نمی شود با عنصر داخلی مذاکره کرد و اختلاف را حل کرد» افزود: برخی خلاف اشداء علی الکفار عمل می کنند به دشمن که می‌رسند لبخند و قهقهه میزنند با دوستان غضبناک و عصبانی می‌شوند.
خطیب نماز جمعه دهدشت خطاب به مسؤولان گفت: تا کی می خواهید ببینید امریکا کاری می کند یا نه؟ ضعف مدیریت حاکم بر جامعه بسیار بدتر از تحریم هاست.
سران قوا برای خنثی سازی تحریم ها گام بردارند
وی در ادامه تأکید کرد: اتحاد ملی را حفظ کنیم مخصوصا سران قوا برای خنثی سازی تحریم‌ها و نه برداشتن تحریم گام بردارند؛ ظرفیت‌های درونی کشور را فعال کنید بینید چه اتفاقی می افتد.
وحدانی‌فر گفت: آنها که زبان دنیا را بلد بودند و می‌گفتند تحریم‌ها در برجام برداشته شد امروز زبان دنیا را ترجمه کنید زبان زور است آقای بایدن نیامده برای ما خط و نشان می‌کشد.
وی ادامه داد: راه نجات کشور عدم اعتماد به غربگرایان و غرب گدایان و راه برون رفت از مشکلات فقط تبعیت از ولی فقیه است همان طور که رهبری فرمودند به سمت و سوی تشکیل دولت حزب الهی برویم.
امام جمعه دهدشت حرف‌های اخیر اروپائیان را متذکر شد و گفت: اروپا بعنوان جاده صاف کن امریکا درصددند با روی کار امدن بایدن و تغییر راهبرد، فشار حداکثری را به مهار حداکثری تبدیل کند. دشمن برنامه‌ریزی می‌کند هنوز که هنوز است ما اما همچنان در بایدها ماندیم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi