یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

فروشگاه‌های معتبر برای خرید کپسول اکسیژن

  اکسیژن یکی از گازهای ضروری و لازم در فرآیند تنفس است و برخی از افراد که از مشکل تنفسی رنج می‌برند نمی‌توانند اکسیژن مورد نیاز خود را به‌درستی دریافت کنند. این افراد امکان دارد به اکسیژن اضافی نیاز داشته باشند تا سطح انرژی و کیفیت خواب‌شان بهبود یابد، به‌طور کلی افراد مبتلا به آسم،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 56150
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴

کرونا :

فروشگاه‌های معتبر برای خرید کپسول اکسیژن

 

اکسیژن یکی از گازهای ضروری و لازم در فرآیند تنفس است و برخی از افراد که از مشکل تنفسی رنج می‌برند نمی‌توانند اکسیژن مورد نیاز خود را به‌درستی دریافت کنند.

این افراد امکان دارد به اکسیژن اضافی نیاز داشته باشند تا سطح انرژی و کیفیت خواب‌شان بهبود یابد، به‌طور کلی افراد مبتلا به آسم، ذات‌الریه، بیماری ریوی، نارسایی قلبی، آسیب‌دیدگی دستگاه تنفس، انسداد مزمن ریوی، فیبروز کیستیک و بیماری‌های دیگری که ریه را درگیر می‌کنند نیاز به کپسول اکسیژن دارند.  شرکت و فروشگاه های خوب جهانی و فعال در این حوزه را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد اما اگر موقعیت خرید از خارج کشور را ندارید بهتان کپسول های اکسیژن برانکارد را پیشنهاد میکنیم زیرا که تمامی این برندها را در فروشگاه برای فروش قرار داده است.

فروشگاه‌های معتبر برای خرید کپسول اکسیژن 5

امروزه فروشگاه‌های زیادی در خرید و فروش تجهیزات پزشکی خدمات ارائه می‌دهند که باعث می‌شود به سختی بتوانیم از بین آن‌ها فروشگاه معتبر را انتخاب کنیم.

به‌همین دلیل در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی چند فروشگاه معتبر و صاحب نام در زمینه خرید و معرفی انواع کپسول اکسیژن بپردازیم و البته باید بگوییم از بین بهترین فروشگاه‌های آنلاین خارجی انتخاب کردیم.

فروشگاه cpr-savers

این فروشگاه آنلاین منبع مناسبی برای خرید کمک‌های اولیه، کیت CPR و محصولات اضطراری است و می‌تواند نیاز مصرف‌کننده را کاملا در زمینه تجهیزات پزشکی برطرف کند.

به این دلیل که این فروشگاه توسط پرسنل خدمات پزشکی راه‌اندازی شده است، می‌تواند بهترین محصولاتی را که مورد نیاز بیمار است تامین کند.

فروشگاه Rehabmart

Rehabmart در ارائه لوازم پزشکی، محصولات توان‌بخشی و فناوری‌های مراقبت بهداشتی یک فروشگاه پیشرو است و تا به‌حال توانسته است دستگاه‌های مختلف پیشرفته را از بیش از ۴۰۰ فروشنده و تولیدکننده دریافت کند و به مشتری تحویل دهد.

همسویی دغدغه های نمایندگان و برنامه های وزرای پیشنهادی
دنبال کنید

مصرف‌کنندگان این فروشگاه برای یافتن مشکل خود و نه قطعا خرید محصول، به Rehabmart مراجعه می‌کنند و این فروشگاه نیازهای آن‌ها را در اولویت خود قرار داده است.

اعضای این فروشگاه به عنوان همکاران کادر درمان تلاش می‌کنند تا از مهارت خود برای حل مشکلات موجود در مسیر درمان استفاده کنند.

phc-online

اگر کپسول اکسیژن بخشی از نیاز زندگی روزمره شما است، قطعا داشتن این دستگاه به دور از خدمات گران‌قیمت و دریافت مداوم اکسیژن یک نیاز اصلی برای شما محسوب می‌شود.

در فروشگاه معروف phc-online انواع وسایل و لوازم مخزن اکسیژن ارائه می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توانیم به مخازن در اندازه‌های متفاوت برای تعویض اشاره کنیم.

این کپسول‌های اکسیژن برای مصارف پزشکی و درمانی قابل استفاده هستند و همچنین به مصرف‌کننده این امکان را می‌دهند که با انتخاب اندازه مناسب و غلظت گاز اکسیژن مصرفی مورد نیاز، کمبود اکسیژن را حتی در زمان پیاده‌روی تامین کند.

Dotmed

این فروشگاه را می‌توان یک پلتفرم تجارت عمومی در زمینه خرید و فروش تجهیزات پزشکی و ارائه خدمات مرتبط به آن دانست.

فروشگاه بزرگ Dotmed روزانه به بیش از ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده خدمات پزشکی ارائه می‌دهد و به همین علت توانسته است در زمینه ارائه تجهیزات پزشکی از جمله کپسول اکسیژن اعتماد مصرف‌کنندگان را به دست آورد.

Dotmed با داشتن کپسول‌های متنوع اکسیژن در طرح‌ها و قابلیت‌های گوناگون می‌تواند گزینه‌های انتخاب مشتریان خود را بیشتر کند.

Statemedicalequipment

با این فروشگاه می‌توان یک خرید آسان و لذت‌بخش را تجربه کرد، زیرا مسئولان این فروشگاه انواع گوناگونی از وسایل کمکی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی را برای خرید و حتی اجاره در اختیار مصرف‌کننده قرار داده‌اند.

پیام تبریک ریس ورزشهای نابینایا و کم بینایان گچساران به نخستین مدال آور پارالمپیک هم استانی در ریو برزیل
دنبال کنید

کپسول اکسیژن با داشتن ۹۵ درصد گاز اکسیژن خالص و تحت فشار بالا در قوطی‌های با قابلیت حمل آسان در این فروشگاه فروخته می‌شود.

فروشگاه‌های معتبر برای خرید کپسول اکسیژن 6

کپسول‌های اکسیژن می‌توانند به‌سادگی برای دستیابی به اهدافی مانند تقویت اکسیژن مصرفی استفاده شوند و همواره برای بیماران یک گزینه قابل اعتماد و مناسب بوده‌اند.

Summitoxygen

این فروشگاه، کپسول اکسیژن را برای افراد مبتلا به بیماری‌های ریوی و تنگی نفس فراهم می‌کند تا سلامتی و کیفیت زندگی آن‌ها را بهبود بخشد.

در این فروشگاه کپسول‌ها با اندازه‌های متنوعی پیدا می‌شوند و هر کپسول با توجه به اندازه‌ای که دارد، می‌تواند مقدار مشخصی اکسیژن را در خود جای دهد.

بنابراین، طبیعی است این کپسول هر اندازه بزرگ‌تر باشد مقدار اکسیژن داخلی و همچنین وزن آن بیشتر باشد.

کپسول‌های اکسیژن موجود در این فروشگاه یک تنظیم‌کننده دارند که بسته به میزان جریان اکسیژن می‌تواند یک تا ده ساعت اکسیژن مصرفی را تامین کند.

فروشگاه‌های معتبر برای خرید کپسول اکسیژن 7

علاوه‌براین، هر کپسول با استفاده از یک نمودار مفید نشان می‌دهد که یک مخزن چه مدت می‌تواند اکسیژن فرد را تامین کند. البته زمان‌های ارائه شده تقریبی است و توصیه می‌کنیم یک کپسول اضافه تهیه کنید تا مطمئن شوید که همیشه با مشکل تنفسی مواجه نخواهید شد.

 

 

 

 

 

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi