جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پژمانفر: با پیگیری‌های انجام شده شرکت تراورز به راه‌آهن بازگردانده شد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته در نهایت شرکت تراورز که وظیفه مراقبت از خطوط ریلی را برعهده دارد و به بخش خصوصی واگذار شده بود، به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد. کرونا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55748
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

کرونا :

پژمانفر: با پیگیری‌های انجام شده شرکت تراورز به راه‌آهن بازگردانده شد

پژمانفر: با پیگیری‌های انجام شده شرکت تراورز به راه‌آهن بازگردانده شد 3

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته در نهایت شرکت تراورز که وظیفه مراقبت از خطوط ریلی را برعهده دارد و به بخش خصوصی واگذار شده بود، به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.

کرونا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته توسط اینجانب، شرکت تراورز که در زمان وزارت عباس آخوندی در وزارت راه به بخش خصوصی واگذار شده بود، با رأی دادگاه به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.

وی افزود: شرکت تراورز وظیفه مراقبت و حفظ و نگهداری خطوط ریلی کشور را برعهده دارد و این وظیفه یک وظیفه حاکمیتی است و اصلاً نباید به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در طول مدتی که شرکت تراورز به بخش خصوصی واگذار شده بود کارگران این شرکت از سوی جریانات مختلف تحت فشار بودند تا در رفت و آمد قطارها در خطوط ریلی کشور اخلال ایجاد کنند، اما کارگران این شرکت با وجود آنکه حق و حقوقشان هم ضایع می‌شد، به هیچ وجه تحت تأثیر فشارهای جریانات مختلف قرار نگرفتند.

پژمانفر با بیا ن این که کارگران شرکت تراورز همواره به دنبال احقاق حقوقشان از طریق قانونی بودند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده طی سال‌های گذشته و با همکاری خوبی که مدیرعامل فعلی راه‌آهن (آقای رسولی) داشت، نهایتا با رأی دادگاه شرکت تراورز به بخش دولتی (شرکت راه‌آهن) بازگردانده شد.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi