پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

باید جواب قاطعی به گستاخی رژیم صهیونیستی بدهیم

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قطعاً در برابر رفتارهای رژیم صهیونیستی نباید منفعل عمل کرد، همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره کردند و دستور دادند باید عمل کنیم، یعنی اولین اقدام مجازات آمران و عاملان این جنایت باید در دستور کار فوری قرار داده شود. سید مصطفی خوش چشم کارشناس روابط بین‌الملل در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55711
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

کرونا :

باید جواب قاطعی به گستاخی رژیم صهیونیستی بدهیم

باید جواب قاطعی به گستاخی رژیم صهیونیستی بدهیم 3

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: قطعاً در برابر رفتارهای رژیم صهیونیستی نباید منفعل عمل کرد، همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره کردند و دستور دادند باید عمل کنیم، یعنی اولین اقدام مجازات آمران و عاملان این جنایت باید در دستور کار فوری قرار داده شود.

سید مصطفی خوش چشم کارشناس روابط بین‌الملل در گفت و گو با کرونا در خصوص تمهیدات لازم برای پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی در ترور شهید فخری‌زاده گفت: قطعاً جمهوری اسلامی ایران برای مقابله و تودهنی زدن وانتقام از ترور فرزندان بزرگ این سرزمین اقداماتی در دستور کار خود قرار می‌دهد. هرچند دشمن تلاش می‌کند تا به نوعی نشان دهد که در پی تهدید ماست و ما را از خطر می‌ترساند اما همه ما به خوبی می‌دانیم که  باید جواب قاطعی به گستاخی رژیم صهیونیستی بدهیم، اتفاقاً جواب قاطع ما برای جلوگیری از جنگ لازم است.

وی دراین باره توضیح داد: ترور شهید فخری‌زاده اولین خرابکاری و گستاخی رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی نیست نمونه‌های دیگری هم برای پاسخ قاطع و کوبنده به این رژیم آدم کش و تروریست مثل خرابکاری در نطنز وجود دارد. رژیم صهیونیستی آنقدر به خود جرأت داده که در جغرافیای ما اقدام به ترور دانشمندان و نخبگان و تأثیرگذاران ما می‌کند.

 مصطفی خوش چشم دراین باره تصریح کرد: مسؤولین جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک اقدام بازدارنده حتماً باید اقدامی یا سلسله اقدامات قدرتمند در چارچوب طراحی مشخص انجام دهند، ضمن اینکه هدف این ضربات هم حتماً اسرائیل باشد تا جلو اقدامات تجاوزکارانه و متخاضمانه بیشتر رژیم غاصب تروریست گرفته شود.

عملیات خوانش جعبه‌های سیاه هواپیمای اوکراینی در پاریس آغاز شد
دنبال کنید

کارشناس امور بین‌الملل دراین باره بیان داشت: به هرحال این امکان نیز وجود دارد که اسرائیل و آمریکا به دلیل سوء محاسبه در واکنش ما ممکن است دست به اقدامات گستاخانه‌تری بزنند لذا برای جلوگیری از اقدامات اسرائیلی‌ها که ممکن است گسترده و قدرتمندتر شود حتماً بایستی اقدامات بازدارنده‌ای در دستور کار قرار دهیم تا آنها هزینه بیشتری نسبت به اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند بپردازند.

 وی دراین باره توضیح داد: به این معنا که مجموعه اقدامات ما باید معطوف به رژیم صهیونیستی باشد که تبعات و پیامدهای سنگینی را بر آنها تحمیل کند تا بازدارندگی در برابر رفتارهای تروریستی و حملات دیگری ایجاد شود. قطعاً در برابر رفتارهای رژیم صهیونیستی نباید منفعل عمل کرد، همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود اشاره کردند و دستور دادند باید عمل کنیم، یعنی اولین اقدام مجازات آمران و عاملان این جنایت باید در دستور کار فوری قرار داده شود.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi