چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است

شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوع و مختلفی نیز تدارک دیده است. برنامه‌های «بهون مهر»، «صبح دنا»، «جوان»، «شویل دنا» و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲

کرونا :

شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است

شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است.

به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوع و مختلفی نیز تدارک دیده است.
برنامه‌های «بهون مهر»، «صبح دنا»، «جوان»، «شویل دنا» و تمام برنامه‌ های روتین این شبکه استانی با دعوت از فرماندهان، ایثارگران، خانواده‌ های شهدا، خاطرات بسیجیان در زمان جنگ، مستند گزارشی از ایثارگران و فرزندان بومی استان در زمان هشت سال دفاع مقدس در هفته بسیج روی می روند.

دعوت از نخبگان بسیجی، مدافعان حرم، پزشکان مدافع سلامت، مسئولان بسیج استان، بسیج سازندگی، قدردانی از بسیجیان، بررسی موضوع شهید سلیمانی الگویی برای جوانان، حضور شاعران جوان انقلابی، پخش مستند فیلم و تصویر از  در جبهه‌های جنگ، پخش فیلم و سریال با موضوع  بسیج از دیگر برنامه‌های شبکه استانی دنا در هفته بسیج است.

صدای شبکه استانی دنا نیز بیشتر برنامه‌های خود را به رویداد گرامیداشت هفته بسیج اختصاص داده است.

برنامه‌های رادیویی «افلاکیان خاک»، «ایثارگران»، «صدای آبادی» و «جوان ی=با» نیز در این هفته با دعوت از گروهی جهادی، پزشکان بسیجی مدافع سلامت، مدافعان حرم، حضور فرماندهان سپاه فتح استان، سرود و آهنگ های محلی، برنامه‌ های نمایشی با موضوع بسیج میدان دار عرصه‌ های مختلف نیز با شنوندگان رادیو همراه می‌شوند.

واحد خبر مرکز نیز در هفته دفاع مقدس تهیه گزارش، مستند و مصاحبه با فرماندهان و تجلیل از ایثارگران بسیجی و رویدادهای هفته بسیج در سراسر استان پوشش می دهد.

فضای مجازی مرکز هم تهیه، کلیپ، دست نوشته، پوستر، مونش گرافیک همچنین در هفته بسیج در دست اجرا دارد.

بهره‌برداری از پروژه‌های مخابراتی گچساران با اعتبارات 100 میلیاردی/افتتاح و کلنگ‌زنی 8 پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان در هفته دولت/افتتاح جاده گچساران-  آبریگون گچساران به طول پنج کیلومتر
دنبال کنید

برنامه‌ های شبکه استای دنا هر روز و هرشب تا پایان هفته بسیج به این رویداد مهم اختصاص دارد.

شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است 3

  • شبکه استانی دنا همگام با هفته بسیج، برنامه‌ های خودرا به این رویداد تاریخی اختصاص داده است. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه استانی دنا به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های متنوع و …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi