جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انهدام باند شرارت در هنگ مرزی جکیگور/دستگیری ۴ شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزی جکیگور خبر داد. کرونا:  سردار “محمد ملاشاهی” ‌اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهدیدات معاندان در سطح حوزه استحفاظی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55522
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

کرونا :

انهدام باند شرارت در هنگ مرزی جکیگور/دستگیری ۴ شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات

انهدام باند شرارت در هنگ مرزی جکیگور/دستگیری ۴ شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات 3

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

کرونا:  سردار “محمد ملاشاهی” ‌اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهدیدات معاندان در سطح حوزه استحفاظی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد تحرکات اشرار در منطقه، موفق شدند اعضای یک باند شرارت که باعث ایجاد ناامنی در سطح منطقه شده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی هدفمند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، مخفیگاه این باند زورگیر، راهزن و شرور در روستای “مشینگ” مورتان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی، مرزداران موفق شدند چهار شرور که با شرارت های وسیع در سطح منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و موجبات نارضایتی مرزنشینان را فراهم آورده بودند در یک عملیات منسجم، مقتدرانه و موفقیت آمیز دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات هوشمندانه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات و یک دستگاه خودروی لندکروز را کشف کردند.

سردار ملاشاهی در پایان از همکاری خوب مرزنشینان عزیز استان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi