پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

واعظی: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد. کرونا: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت، گفت: دولت آمریکا (ترامپ) خسارت‌های زیادی به روابط بین‌الملل زد از جمله این خسارت‌ها در خاورمیانه بود که فشارهای خیلی شدیدی به ملت ایران وارد کرد. وی اضافه کرد: برداشت از دولت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55521
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

کرونا :

واعظی: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد

واعظی: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد 3

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مذاکرات جدیدی برای برجام صورت نمی‌گیرد.

کرونا: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت، گفت: دولت آمریکا (ترامپ) خسارت‌های زیادی به روابط بین‌الملل زد از جمله این خسارت‌ها در خاورمیانه بود که فشارهای خیلی شدیدی به ملت ایران وارد کرد.

وی اضافه کرد: برداشت از دولت بایدن بر اساس اظهاراتی بوده که در کابینه بایدن در آینده قرار است مطرح شود که این بر بازار دلار و ‌سکه اثر گذاشته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره طرح الزام دولت به پراخت یارانه معیشتی از سوی‌مجلس گفت: اینکه ما بتوانیم از هر فرصتی استفاده کنیم تا مردم و کسبه‌هایی که برای کرونا باید تعطیل باشند و ‌یا به هر دلیل لطمه خوردند مفید است. با مجلس در این زمینه هم‌نظر هستیم تا بتوانیم به مردم کمک بیشتری کنیم. باید با مجلس صحبت کنیم تا محل دقیق منابع مشخص شود. با مسئولان ذی‌ربط صحبت می‌کنیم تا به نتیجه مشخصی برسیم.  

واعظی در پایان تاکید کرد:‌ مذاکرات جدید برای برجام نخواهد بود. مذاکرات برجام ‌قبلا انجام شده و مراحل خود را طی کرده است. آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده و مهمترین شرط ما این است که  تعهدات کشورها باید در برجام برای همه محترم شمرده شود.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi