جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دستگاه‌ها قبل از تامین سرپناه نباید اقدام به تخریب کنند

معاون اول رییس جمهور در پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، به همه استانداران دستور داد قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ اقدام به تخریب خانه‌ای نکنند. کرونا:  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری در متن ابلاغیه اسحاق جهانگیری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55407
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱

کرونا :

دستگاه‌ها قبل از تامین سرپناه نباید اقدام به تخریب کنند

دستگاه‌ها قبل از تامین سرپناه نباید اقدام به تخریب کنند 3

معاون اول رییس جمهور در پی نوشتی بر گزارش تخریب خانه یک زن در بندرعباس، با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، به همه استانداران دستور داد قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن،‌ اقدام به تخریب خانه‌ای نکنند.

کرونا:  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری در متن ابلاغیه اسحاق جهانگیری آمده است:  متاسفانه گاهی شاهد اینگونه حوادث دردناک هستیم که روح و جان انسان را آزار می‌دهد.

معاون اول رییس جمهوری در این ابلاغیه تاکید کرد: لازم است به همه دستگاه‌های استان ابلاغ شود که قبل از تامین سرپناه مناسب برای افراد ساکن، نباید اقدام به تخریب کنند.

در ابلاغیه معاون اول رییس جمهوری آمده است: یادآور می‌شود علاوه بر اعتبار دستگاه‌های ذیربط، همه ساله سازمان برنامه و بودجه کشور، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعتباراتی را به مسکن محرومان اختصاص می‌دهند که می توان از آنها استفاده کرد.

در روزهای اخیر، تخریب خانه دو فرد بی بضاعت در استانهای جنوبی کشور از سوی شهرداری ها که بدون اخذ مجوزهای لازم بنا شده بود، واکنش های مخالف بسیاری را برانگیخته است.

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi