پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

منافقین و معاندین سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: منافقین، معاندین و دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات پیش رو دل‌زده کنند. کرونا: سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی تأکید کرد: دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55311
تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

کرونا :

منافقین و معاندین سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند

منافقین و معاندین سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند 3

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: منافقین، معاندین و دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات پیش رو دل‌زده کنند.

کرونا: سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا یزدی تأکید کرد: دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود سعی دارند که امنیت کشور را برهم بزنند، اما ما با ایجاد امنیت پایدار و در عین حال مقابله با هرگونه ناامنی سعی می‌کنیم که شرایط را به نوعی مهیا کنیم که ان شاءالله انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

سردار  یزدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ جهت مقابله با هرگونه ناامنی در ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در سطح پایتخت با تأکید بر لزوم ایجاد امنیت پایدار در تهران گفت: اساساً اعتقادمان این است که باید امنیت پایدار را ایجاد کنیم و این امنیت نیز توسط خود مردم ایجاد می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز سعی کرده‌ایم که با کمک‌های مؤمنانه کاری کنیم تا به آن بخشی از مردم که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها در فشار و محدودیت هستند، کمک کنیم و از نارضایتی‌های آنها بکاهیم.

فرمانده سپاه تهران افزود: البته منافقین، معاندین و دشمنان سعی می‌کنند با حضور در این مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به آینده ناامید و آنها را از شرکت در انتخابات دل‌زده کنند و کاری کنند که اگر قرار باشد عده‌ای از مردم با مشارکت‌های اجتماعی و با حضور در عرصه‌های اجتماعی بخواهند گامی برای کشورشان بردارند، این اتفاق نیفتد.

حضور مسئولان ورزش نفت وگاز گچساران در مراسم گرامیداشت محمد بربره +تصاویر
دنبال کنید

سردار یزدی با بیان اینکه «دشمنان با استفاده از اراذل و اوباش و برخی عوامل داخلی خود سعی دارند که امنیت کشور را برهم بزنند»، تصریح کرد: ما با ایجاد امنیت پایدار و همچنین مقابله با هرگونه ناامنی در تلاشیم تا شرایط را به نوعی مهیا کنیم که مردم برای انتخابات سال آینده بتوانند آمادگی داشته باشند و ان شاءالله انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

انتهای پیام/

قدس-آنلاین

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi