پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید

روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به تقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با خبر رادیو دنا با بیان اینکه شمار قربانیان در استان به ۲۷۸ نفر رسید، گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 55277
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

کرونا :

روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید

روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید.

به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به تقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با خبر رادیو دنا با بیان اینکه شمار قربانیان در استان به ۲۷۸ نفر رسید، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

پرویز یزدان‌پناه با بیان اینکه هم اکنون ۴۵۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۶۶ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد۱۴ هزارو ۴۰۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تاکید براینکه سرایت پذیری و کشندگی ویروس کووید ۱۹ افزایش یافته است گفت: در شرایط فعلی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و رعایت بهداشتی فردی کمک بزرگی به فرد، جامعه و کادر بهداشت و درمان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تجهیز بیمارستان شهید رجایی یاسوج  بعنوان پشتیبان بیمارستان شهید جلیل  این شهر خبر داد و اضافه کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در این بیمارستان بستری می شوند.

روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید 3

  • روزهای نفس گیر کادر درمان/ شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۲۷۸ نفر رسید. به گزارش کرونا به نقل از رسانه ها به تقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ارتباط تلفنی با خبر …
  • نویسنده:

    برچسب ها :

    ناموجود

    همسو با خبر روز

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

    logo-samandehi